- tor 29 maj 2008, 08:53
Någon mer än mig som är minst sagt irriterad på hur trottoar kanter är konstruerade? Mer än en gång har undertecknad lyckats med konsstycket att förstöra/skada fälgar pga att trottoar kanten nästan verkar vara gjord för att orsaka kostnader för oss bilägare (många av oss män kanske har svårt att erkänna fadäsen eller mumlar tyst något om frun.... men faktum kvarstår att detta är ett vanligt fenomen)
Återigen så jämför jag med USA. Nä, allt är inte bättre där men ändock intressant att jämföra.... Vissa amerikanska trottoar kanter är oversized dvs jävligt höga medans jag under senaste resan lade märke till hur de hade valt att konstruera kanterna på denna parkering, Så här hade jag gärna sett att ALLA kantjävlar hade sett ut!

Återigen så jämför jag med USA. Nä, allt är inte bättre där men ändock intressant att jämföra.... Vissa amerikanska trottoar kanter är oversized dvs jävligt höga medans jag under senaste resan lade märke till hur de hade valt att konstruera kanterna på denna parkering, Så här hade jag gärna sett att ALLA kantjävlar hade sett ut!

V70n Bi-Fuel -03 Automat