- sön 16 mar 2014, 21:27
Det som kan vara väldigt stor skillnad på är mörker. På Blackvue ser man bra mycket runtomkring bilen även i mörker.. med gatubelysning ser man riktig bra. Med den billiga kameran i andrabilen är mörkerfilmerna nästan oanvändbara.. man ser typ bara några meter framför bilen och sen endast ljuspunkter på andra bilar.
Billiga kopior är vanligt. Kameran jag länkade till ska inte vara en kopia, killen som gjort testet jag kollade på hade köpt från samma länk, och det verkade inte som att han var personen bakom. :)
Den kameran var bra i mörker med tanke på hur billig den var.
Förresten har jag tjänat in kostnaden för den billiga kameran i andrabilen. Den filmade ju det där släpet som välte i Gävle. Jag sålde det till en lokaltidning här, det blev 4e mest sedda klippet på deras sajt under 2013! Haha.. :)
Billiga kopior är vanligt. Kameran jag länkade till ska inte vara en kopia, killen som gjort testet jag kollade på hade köpt från samma länk, och det verkade inte som att han var personen bakom. :)
Den kameran var bra i mörker med tanke på hur billig den var.
Förresten har jag tjänat in kostnaden för den billiga kameran i andrabilen. Den filmade ju det där släpet som välte i Gävle. Jag sålde det till en lokaltidning här, det blev 4e mest sedda klippet på deras sajt under 2013! Haha.. :)
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13