...

Moderator: Moderatorer

Nu har jag varit ute lite på vägarna igen.. och kameran snurrar på. Några klipp från andra bilen också.. när sambon kört.. hon kan tydligen bli lite irriterad också... :twisted:
Lite "bonus" på slutet också... ni får nästan se mig.. ;)

[youtube]ePtgiE5Q1wA[/youtube]
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
joel80 skrev:Nu har jag varit ute lite på vägarna igen.. och kameran snurrar på. Några klipp från andra bilen också.. när sambon kört.. hon kan tydligen bli lite irriterad också... :twisted:
Lite "bonus" på slutet också... ni får nästan se mig.. ;)

[youtube]ePtgiE5Q1wA[/youtube]
Å vaffö bär inte din sambo sitt bälte?? :D
Bra jobbat med filmen, har alltid gillat dina filmer ^^ Skicka videon till dedära företaget och se om du får respons ;)
Haha..
Hon hade precis klivit ur bilen för att plocka upp posten i brevlådan. Posten/Brevbäraren tycker vi behöver motion och har buntat ihop vår brevlåda med grannarnas typ 100m från huset.

Jag letade om dom hade nån hemsida så jag skulle kunna skicka ett litet mail, men hittade inget så jag sket i det, verkar vara nått bolag som håller på med skumraskaffärer inom resturangbranshen.. mycket röda siffror enligt allabolag.se. :)
unlock26 skrev:Kass kvalité,men kör man lastbil så se till att ha ögonen på vägen och inte på väggrenen.

[youtube]6jeC7DgCg74[/youtube]

Nu funkade det bättre..
Undrar om det var ett viktigt SMS..
joel80 skrev:
unlock26 skrev:Kass kvalité,men kör man lastbil så se till att ha ögonen på vägen och inte på väggrenen.

[youtube]6jeC7DgCg74[/youtube]

Nu funkade det bättre..
Undrar om det var ett viktigt SMS..
Vettefan vid punktering om man skulle vilja stå efter sidan och byta,det var inte den enda lastbilen efter vägen
som var ute på väggrenen och vinglade dessutom.Nu har jag inte kollat upp vad denna bil hade för last,men han hade farligt gods skylten på iallafall.
Jag kör alltid med farthållaren ja.. Använder den även på mindre vägar... så fort jag lagt i rätt växel. :)
Brukar ha bra koll på hastigheten också med både en Garmin GPS och så kör jag Waze på telefonen.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 356

Bra gjort. Snällt att återkomma med l&o[…]

Enormt vägljud i V90

Kör vår V90CC med minsta 235/55*18 och […]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Japp, den klarar av serviceläge. Kan äve[…]