...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#999940
GT-mannen skrev:
joel80 skrev:Jag letade faktiskt efter lämplig sida att skicka den till.. Typ Q-parks.. Men dom hade såklart ingen...
Jodå, det har dom. :D

https://www.q-park.se/

/Håkan
Alltså lämplig sida på facebook...
Att dom bara själva får bilden känns inte lika effektfullt som om man hade kunnat lägga den på en offentlig site. ;)
av llesrof
#1000023
joel80 skrev:
GT-mannen skrev:
joel80 skrev:Jag letade faktiskt efter lämplig sida att skicka den till.. Typ Q-parks.. Men dom hade såklart ingen...
Jodå, det har dom. :D

https://www.q-park.se/

/Håkan
Alltså lämplig sida på facebook...
Att dom bara själva får bilden känns inte lika effektfullt som om man hade kunnat lägga den på en offentlig site. ;)
Det löser sig nog. Se bara till att dela till alla och inte bara dina vänner så att den kan få lite spridning. Det ger rikyigt dålig PR åt dem :mrgreen:
av JEriksson
#1015662
Visst är det snitsigare med att backa in bilen, men man kanske ska ställa bilen lite rakare...
IMG_2051.JPG
IMG_2051.JPG (148.7 KiB) Visad 552 gånger
av llesrof
#1015721
JEriksson skrev:Visst är det snitsigare med att backa in bilen, men man kanske ska ställa bilen lite rakare...
IMG_2051.JPG
Vet du hur bilarna bredvid stod när Saaben backade in?
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1015997
llesrof skrev:
JEriksson skrev:Visst är det snitsigare med att backa in bilen, men man kanske ska ställa bilen lite rakare...
Bilagan IMG_2051.JPG finns inte längre
Vet du hur bilarna bredvid stod när Saaben backade in?
Spelar väl mindre roll? Som att säga att alla omkring mig kör för fort och struntar i blinkers så därför gör jag det med :wink:

Hur som, såg denna BMW på ett köpcenter med breda p-platser, kunde lika gärna ställa sig precis till höger om pelaren, Audin är väl inte perfekt heller men men
Bilagor
2.jpg
2.jpg (52.89 KiB) Visad 478 gånger
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
av llesrof
#1016356
Micce1980 skrev:
llesrof skrev:
JEriksson skrev:Visst är det snitsigare med att backa in bilen, men man kanske ska ställa bilen lite rakare...
IMG_2051.JPG
Vet du hur bilarna bredvid stod när Saaben backade in?
Spelar väl mindre roll? Som att säga att alla omkring mig kör för fort och struntar i blinkers så därför gör jag det med :wink:
Eh..? Det spelar ju visst roll. Om bilarna bredvid ställt sig snett så tvingas man ju själv ställa sig snett och illa på den platsen. Eller menar du att man skall skita i att parkera då och åka vidare?
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1016357
llesrof skrev: Eh..? Det spelar ju visst roll. Om bilarna bredvid ställt sig snett så tvingas man ju själv ställa sig snett och illa på den platsen. Eller menar du att man skall skita i att parkera då och åka vidare?

Ptjae man kan ju hitta en annan p-plats? Åka vidare känns som att ta i :mrgreen: Menar att andras fel rättfärdigar inte en själv att göra fel :wink:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Jag har bytt oljan på min men det är en[…]

Alldeles riktig: Det blev en "modernare"[…]

Tack! det var en bra skiss. Visst styrs även […]

5W40 lite tjockare, och ACEA C3 olja är lite […]