- fre 21 feb 2014, 17:30
Äntligen en ny film från dig, vi är nog många som uppskattar dessa filmsnuttar.
Måste ta tag i min egen kamera och fixa till den så jag också får mina "15 seconds of fame" :D .
Han hade nog sina skäl att inte ha ljud/ljus på men det höll på att sluta riktigt illa för en liten Ford som svängde av till höger.
Hur polisbilen lyckades komma förbi mellan mig och Forden oskadd är ett mysterium men det gick bra iallafall.
Kanske något för folk att tänka på när dom väljer att fara fram bland andra bilar i allt för hög hastighet.
Måste ta tag i min egen kamera och fixa till den så jag också får mina "15 seconds of fame" :D .
joel80 skrev:Nej du har rätt, jag missbedömde hans hastighet då det gick bra snabbt, så han kom ikapp mig fortare än vad jag trodde, däremot hade jag fått köra rätt nära den jag körde om innan jag skulle kunna byta fil då om jag inte hade bromsat..Första gången jag blev riktigt medveten om hur svårt det är att bedöma hastighet på en bil som kommer bakifrån var när en polisbil utan ljud eller ljussignaler kom i runt 200 i bussfilen på E4/E20 (70km/h på sträckan ) där man skall korsa över bussfilen för att gå av.
Han hade nog sina skäl att inte ha ljud/ljus på men det höll på att sluta riktigt illa för en liten Ford som svängde av till höger.
Hur polisbilen lyckades komma förbi mellan mig och Forden oskadd är ett mysterium men det gick bra iallafall.
Kanske något för folk att tänka på när dom väljer att fara fram bland andra bilar i allt för hög hastighet.
V70II D5 Summum AWD -13 Polestar