- tor 20 feb 2014, 20:55
Jag insinuerar att taxi-chaufförer generellt kör som idioter, och att när man gör det så kommer det förr eller senare att hända saker som denna olycka.
SvenB skrev::???:Är du inte läskunnig? Jag insinuerar inte att det var du som var inblandad i olyckan i Örebro.Spoiler »Eftersom Mabuse mer eller mindre insinuerar att det var jag som var inblandad i den tragiska olyckan i Örebro kan jag meddela alla att jag inte kör och aldrig kört taxi i Örebro. Min taxikarriär gjorde jag i Stockholm. Dessutom har jag slutat med det för flera år sedan. :???:
Jag insinuerar att taxi-chaufförer generellt kör som idioter, och att när man gör det så kommer det förr eller senare att hända saker som denna olycka.
Om du läser inlägget jag skrev, som du citerade en del av och tog ut ur sitt sammanhang, skrev jag inte om färdtjänst en gång.Nej, du skrev inte om färdtjänst. Men du skrev om TAXI. I båda artiklarna som jag länkade till så är det TAXI-Chaufförer som sköter den del av färdtjänsten där pensionärerna inte behöver laxermedel för att göra i byxorna.
"When the going gets tough, the Tough get duct-tape..." Dr. Mabuse, SFN
Skeptic Friends Network och Etanol.nu
Att mäta är att veta...
Skeptic Friends Network och Etanol.nu
Att mäta är att veta...