- mån 27 maj 2013, 22:24
Jag tror faktiskt att vi skall jämföra original och inte eftermonterade Xenonsatser.
Men en sönderblästrad plastlykta kan nog vara sämre än ditt Xenon så länge du inte har 3 pers i baksätet och lyser in i min bil... för då är det sista du ser ett bromsljus
Sunschreem skrev:Men om man skall tolka vad du skriver på garaget.org så är det fulmoddad Xenon 4300k från Biltema?Vojje skrev:äre så? ;)Droopy skrev:Sedan kan man ju faktisk slå på helljuset efter att man passerat, det dör man nog inte av, el avvakta någon sec tom. Jag sitter då intye och inväntar exakt rätt ögonblick, kan tom fortsätta ibland med halvljus, beroende på vart man kör.Då blir du kuggad!
Många Volvobilar har ett riktigt ruttet halvljus som man helst undviker att använda i onödan. Helljuset är dock alltid OK.
http://www.garaget.org/?car=312462&image=2979887
Jag tror faktiskt att vi skall jämföra original och inte eftermonterade Xenonsatser.
Men en sönderblästrad plastlykta kan nog vara sämre än ditt Xenon så länge du inte har 3 pers i baksätet och lyser in i min bil... för då är det sista du ser ett bromsljus

V70II D5 Summum AWD -13 Polestar