...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Beror på hur mycket stöd Ryssland ger i det här.. dom är verkligen inte intresserad av att Ukraina närmar sig Europa. Då kanske inte Ukraina blir lika beroende av Rysk gas!
Nu fick jag tid att sammanställa några av klippen från Kiev. Det skakar rätt mycket då jag filmat för hand.. men men, hoppas ni inte blir allt för åksjuka. :)

Trafiken här hemma känns rätt soft efter den resan.
[youtube]Kt6P5ZU4Rj4[/youtube]
Är rött bara en rekommendation i Ukraina?
Det kändes knappt som det.. High Chaparral!
En färg i mängden. Ingen rasism där precis.. röd som gul som grön.. hehe..
:)
Användarvisningsbild
av joel80
Ja så tänkte jag också! :) Såg ett par olyckor där bilar stött ihop men fick inte med nått på film..

Däremot filmade jag en olycka idag som precis hade hänt.. i Gävle.. lägger upp det snart med ett par andra klipp från senaste veckan. :)
Smart & kul ide med kameran. Ska ta mig en titt på sidan & se om det blir en Jul klapp.

Som du märker så finns det många Audi ägare & andra idioter i storstäderna. Kan även vara bra att få deras beteende på film ifall det händer något.
När jag nu ändå hade lite tid att sitta och fixa med videos satte jag ihop senaste veckans händelser också.. :)

[youtube]3kEFDFV-U_U[/youtube]

Nu är det vinter! :D
Nån som har tips på hur man ska montera kamera bak i bilen?
Har nu två kameror att tillgå, avsedda att sitta fram. Men onödigt att att den ena bara ligger så varför då inte använda den bak ;)
Är lite villrådig om var man ska sätta den, blir lite konstigt med perspektivet ifall man monterar den direkt vid rutan.
Bilen ifråga är en 855, men det spelar egentligen mindre roll då jag mest efterlyser tips och tankar kring detta överlag :)
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 356
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]