joel80 skrev:En ny film med 2 små situationer från i förrgår. :)Måste nog säga att många av situationerna i dina filmer är vardagsmat och ganska enkla att förutse och anpassa sig till så man slipper ligga på tutan konstant.
[youtube]7kouqvZudmE[/youtube]
Jag tog ut video från min bak-kamera också.. men jag måste flytta den till nått ställe där den får bättre sikt bakåt. Svårt bara med hur jag ska dra ström till den. :)
Och incidenten där bilen blinkar och vill in är det väl bara att släppa in om det går, vad spelar det för roll lixom.
Jag kör själv rätt så agresivt men har heller inga problem att anpassa mig i situationer där andra kanske gör fel, jag flyttar oftast på mig el släpper in, det fins ingen anledning att irritera en annan bilist med tutande och hyttande nävar, även om han gör fel.
Jag ligger tex ofta i vänsterfilen på motorväg i sisådär lagom omkörningshastighet och kommer det någon bak i arslet på mig släpper jag såklart förbi för att sedan gå ut i vänsterfil igen, ibland händer det att man blir omkörd i högerfilen ochså, men det är ju inte hela världen.
Jag kör inet själv prickfritt men jag irrriterar mig ochså väldigt sällan över andras körsätt, det handlar lite om att anpassa sig efter situationerna tycker jag, men det är bara min åsikt.
Och genereelt tycker jag att i tex stockholm är bilisterna oftast bussiga med att släppa fram en och så, ibland är det lite kinkigare men då sticker man ut nosen en bit och då skapas det oftast en lucka så man kan smita igenom