...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Man skulle gärna se lite mer beteende-övervakning i trafiken.. men då duger inga kameror utan då måste det vara poliser i trafiken. Skulle vara intressant om dom la åtminstone lika mycket tid på beteende som hastighet.
En ny film med 2 små situationer från i förrgår. :)

[youtube]7kouqvZudmE[/youtube]

Jag tog ut video från min bak-kamera också.. men jag måste flytta den till nått ställe där den får bättre sikt bakåt. Svårt bara med hur jag ska dra ström till den. :)
När man använder blinkers med betydelsen "HÄR SKA JAG FRAM!" vet jag inte om jag tycker det är ett sånt pluspoäng ändå.. ;)
Förvisso!
Men jag ser hellre det än att de från ingenstans viker in framför en med attityden HÄR SKA JAG FRAM upphöjt i 2. :D

Intressant med kameran i bak, se till att få tag i något i dagsljus så kanske den gör sig mer rättvis. Kabeldragning, 12V i skuffen?
Om jag ska köra på 12v i skuffen (jag har köpt uttaget och ska "bara" sätta dit det.) så måste jag även göra nån lösning där jag kopplar om strömmen till uttaget. För som jag förstår är det aktivt även när bilen är avstängd.. och är kameran igång hela tiden försvinner tidigare filmer väldigt fort.

Minneskortet jag har i nu tror jag fixar runt 7-8 timmar.. Står jag då parkerad den tiden har allt filmat innan jag parkerade försvunnit..
Plus att det också är olagligt att filma om jag själv inte är i bilen.. :)

Skulle vilja ha en möjlighet att ha fördröjd avstängning.. alltså något slags relä där det stänger av efter kanske 5 eller 10 minuter.

Som jag har det nu har jag dragit kabeln från en 2-portars hub jag satt vid uttaget i baksätet, under mattan och upp bakom sätet på vänster sida av baksätet.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 356

Hej Jag behöver T6-kolvar, diameter 81. Jag b[…]

Hjälp! Vad har hänt?

Har en v70 classic d3 automat fwd 2016 som gå[…]

Flexifuel, etanol - bensin

Ja, idén om att köra på lokalpr[…]