stressad på väg hem från jobb i 850n...står och varvar motorn vid rödljuset, som jag brukar göra när jag är stressad, ser hur bilar bildar kö bakom mig...as usual vid rödljus...efter det fortsätter jag råstirra på stolpen för att ljuset ska slå om, precis när det slår om till grönt bränner jag iväg...ser i backspeglen att ingen annan hänger på, och jag kommer på mig själv med att ha kört mot grön gubbe...hehe måttligt pinsamt, men som tur va utan polis i närheten och ehller ingen skadad fotgängare.
annars i en lånad 740 på väg med klasskamrater till nått ställe ute i en skog...har dålig koll på vägbeskrivningen och nån skriker höger här!
jag rattar fullt utslag höger i 60 km/h...helvete vilken sladd! Detta med bilar bakom som tvärnitar....ja impulsiva handlignar när man är ny på vägarna är nog vanligt...menn det slår nog det mesta.
Annars har jag en kamrat som gjort väldigt korkad sak...står vid järnvägsbommar med blåvit bakom sig och när bommarna kommit upp tillräckligt högt för att hon ska få under bilen drar hon...å blåvit hänger på och hon klarade sig med sin cahrm...hehe