...

Moderator: Moderatorer

av rid54
Intressant, om än inte fullständigt PK :D ... Jag har liknande upplevelse. Det är inte helt ovanligt att kvinnliga bilförare ligger på ett avstånd som jag tycker är "onödigt nära" (jag är lite petig med detta pga erfarenhet av hur det kan utveckla sig). Men, de gånger någon ligger rejält nära och verkligen gör en orolig, är det nästan alltid en man som kör. Mina teorier om just sådana förare kan sammanfattas i några ord, men de lämpar sig inte för publicering.
Användarvisningsbild
av sthlm
Sök och läs om spatial förmåga och skillnaden mellan män och kvinnor och hur det skiljer mellan könen när det gäller rumsuppfattning.
En annan sak är det där med att män inte kan göra två saker samtidigt.. det stämmer inte och män presterar faktiskt generellt bättre än kvinnor.
Undantag finns alltid och skillnaderna blir olika stora beroende på var i menstruationscykeln kvinnan befinner sig.
Män däremot har PMS alla dagar i veckan och kör som svin just därför. :D
Användarvisningsbild
av sthlm
Ohhh, måste få gnälla lite till :D

Det här med att hålla in tutan när man skall hämta upp en polare på en adress.
Kan säga att det ökat med 5000% de senaste 15 åren där jag bor.
Och det spelar ingen roll om det är morgon, kväll eller klockan 03:00.
Nu senaste 5 åren har det ökat rejält och folk börjar surna till.
Har en brutta i en BMW som hämtar sina kompisar oftast mitt i natten som knappast duttar på tutan för att få polarnas uppmärksamhet.
Funderar på att skicka en misstanke om sexköp tillsammans med regnummer till polisen. Har fin bild där en grabb hänger in genom rutan.
Dom kan ju få flera bilder med flera killar...
sthlm: Funderat på att prata med dem? :wink:

Här är det mycket kanske till och med extremt få som tutar men det felparkeras så in i h-e. Senast var Polisen på en runda och fann intresse för en viss bil, en kille från balkongen ropade då "Jag ska dra nu så ni vet", konstapeln sa att då är det lugnt. Dagen efter stod den felparkerad igen :roll:
Användarvisningsbild
av sthlm
Dra på sig kläder och springa ut mitt i natten är inget lockande och folk som skriker från sina balkonger ovanför borde vara
nog.
Men något bus skall jag nog hitta på så dom får en lite näsbränna.
Hade jag bott precis ovanför så hade jag som en gammal kollega laddat med 5 hinkar vatten på balkongen tills nästa gång.
sthlm: Hehe kul kollega, hoppas han sparade en hink tills vederbörande kom ur bilen :wink:
Användarvisningsbild
av sthlm
Oh nej, en "Z" med taklucka så det var att hålla sig undan. Inget mer tutande men otrevlig stämning.
Det skall nämnas att man faktiskt pratat med personerna innan man tömde vatten över dom.
Förstår inet varför folk har så svårt att prata med varandra nuförtiden, jag hade själv en yngling som bodde längst upp i trappen vars polare ofta kom på besök efter att porten var låst, det visslades tutades och skreks tills han kom och öppnade.

Sonen som då var liten bebis vaknade ofta av att det tutades utanför fönstret. Tog killen en dag i trapphuset och förklarade situationen, och han skule prata med sina polare och efter det tystnade det.

Prata med varandra först, alla ungdommar är inet idioter el dumma i huvudet, jag lovar.
  • 1
  • 353
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 553
Service Peugeot 107 2007

Har idag fått klart att dom verkligen skicka[…]

Byte Xenon V70 -08

Misstänker att det är det man får […]

Nästa elbil från Volvo?