...

Moderator: Moderatorer

TommyP86 skrev:llesrof, har du sett ett av de sista top gear-avsnitten med clarkson, may, hammond. Där kör de just peugeot, och framför bilarna på det "klassiska" pegga-sättet.
S22E05.
Jupp. Det var en aha-upplevelse eftersom de satte fingret på något jag omedvetet lagt märke till :mrgreen: Igår såg jag två peggor som höll på att vingla ned i diket.
SvenB skrev:Passa er, vi har en mycket trevlig och ansedd forumdeltagare som för tillfället kör Peugeot. Han är dessutom Moderator. :D
Säkert han som skickar arga PM till mig när jag använt fula ord i ett inlägg. :lol:
Användarvisningsbild
av sthlm
Vad påverkar människor och deras beteende? Det snackas ju om fullmåne och väder som faktorer som påverkar oss.

De dagar då saker händer så händer allt, krockar, slagsmål och vansinneskörningar. Allt på samma dag för att vara lugnt en vecka igen.
I förrgår gick det så pass långt att jag droppade ett mail till ett vårdassistansbolag efter att en kvinna prejat mig och ett dussin bilar till genom de mest märkliga manövrar (mobil i knät).
På morgonen så var en man på väg att köra mot trafiken men insåg sitt misstag i sista sekund.
Samma dag började två karlar slåss efter att dom blivit oense om vem som hade rätt till p-platsen på Willys parkering.
Mer eller mindre varje morgon när man passerar Arlanda utanför Flight Academy/Raddisson och man kommer ikapp en EPA-traktor där föraren är på väg till skolan. Förmodligen tycker någon att det bara är att köra om, och det är det inte eftersom i det mötande körfältet kommer alla som är till sina arbetsplatser...
Användarvisningsbild
av joel80
Fy faan...

Det där ser förresten inte ut som på Kungsholmssidan.. Ser ut som Södra Mälarstrand strax efter Slussen på väg västerut... Eller har jag fel?
Hehe ja han sparade nästan 2 sekunder :wink:
joel80 skrev:Fy faan...

Det där ser förresten inte ut som på Kungsholmssidan.. Ser ut som Södra Mälarstrand strax efter Slussen på väg västerut... Eller har jag fel?
jonko skrev:Det är det utan tvekan, men han är nog på väg till kontoret som ligger på Kungsholmen.
Jo det stämmer, kör Stadsgårdsleden-Söder Mälarstrand-Västerbron in till Kungsholmen.
Micce1980 skrev:Hehe ja han sparade nästan 2 sekunder :wink:
Ja den hasande kommer som den rasande. Han gasade på till säkert 90-100 strax efteråt. Lite onödigt fort på en 50-väg. Jag var dock ifatt honom på Kungsholmssidan av Västerbron, 2,5 km längre fram :roll:
  • 1
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 332
  • 553
Volvo 945 STARTAR EJ

Är nog tändspolen. när ni bytt dela[…]

Du håller inte på med reglertiknik f&o[…]

https://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=77[…]

Även på tidiga 740 sitter det ett radio[…]