...

Moderator: Moderatorer

+1.
Uppvuxen i en stad på 50k invånare för att 20 år senare flytta till Stockholm, och visst fan blev det knöligt i Skövde också när det drällde ner apmycket snö på så kort tid.
Jag är väldigt dålig på att ta ut klipp från kameran, och sen batteriet är kasst så min kamera inte autostartar så har jag dessutom glömt att ens ha den på. Det var dock två tillfällen under mina resor neråt nu senaste månaden som jag faktiskt kom ihåg. Datumen på kameran kan man ignorera :p

Hoppas det är OK att länka :)

Blev vittne till lite småläskig olycka idag! Trodde det skulle gå helt åt helvete men mc-killen klarade sig rätt bra.

[youtube]zUuTGlN1Erk&lc[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=zUuTGlN1Erk&lc

Dumt att köra om på högersidan sådär, men van-förarens agerande är ju faan inte okej. Det kändes väldigt medvetet, speciellt eftersom har sett till att blocka tidigare så inga skulle få för sig att köra om honom.
Jävlar!
Det där tycker jag ser HÖGST medvetet ut, bilen tenderar ju inte alls att ratta omkring innan (ex mobilfippel) utan när hojen närmar sig så viker föraren ut väldigt bestämt.
Nej det var väl lite känslan vi fick också när vi såg det..
Som att han skulle typ markera eller blocka men missbedömde motorcykelns hastighet...
  • 1
  • 326
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 356

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 och stör mig l[…]

Bra jobbat Xanthopteryx! Nyttig läsning! La d[…]

Bekräftar att något är knas med mj[…]

Gôtt de ☀️☀️☀️