...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sthlm
Den här helgen måste dom ha släppt ut alla idioter från psyket och satt dom i var sin bil.
Bara idag och max totalt 3 mils körning så har jag väjt undan flera gånger och sett 3 rödljuskörningar, en backning i rondell samt att ett jävla nöt parkerade framför garageporten och som dessutom inte tyckte det var ett problem.
Ser ni en Chrysler med reg syo312 så håll er innomhus och varna andra.Har föraren körkort så lär det inte vara för bil iallafall.
sthlm skrev: Ser ni en Chrysler med reg syo312 så håll er innomhus och varna andra.Har föraren körkort så lär det inte vara för bil iallafall.
Ägaren har en Saab 900 -94 också. Idel tjackpundarbilar :mrgreen:
av Tette
Idag höll det på att bli en volvo mindre i trafiken :shock: Som vanligt när jag kör från jobbet och kommer till stora korsningen med rödljus och hela baletten så har jag företräde (den röda pilen) när jag ska ut på vägen vid grönt ljus. Tyvärr tyckte personen som körde bilen (blå pil) från motsatt sida att denne hade företräde och det blev både tvärnit och däckskrik..

Bild

Sen 2km senare möts jag av en 740 med alla fel lysen man kan ha på samtidigt. Och inte ett enda va riktat åt något vettigt håll. Bländad, ja.
Det där med att skrapa rutorna..... Om man inte har en skrapa, ta körkortet, ica, coop-kortet, kör på lite spolarvätska, nej nej detta går så bra :mrgreen:
Bilagor
20151123_083324_N.jpg
20151123_083324_N.jpg (57.52 KiB) Visad 3255 gånger
Vadå, det är ju ett par centimeters glipor där i ansiktshöjd, räcker inte det? ;)
Inga ord behövs... Jävla stolpskott.
Detta var vad som mötte mig och kollegan idag på Arlanda när vi kom hem...
Det var länge sedan jag ville hoppa in taket på någons bil, men vi skall göra det verbalt om vi får tag på dynghögen
Hur j-à svårt är det att parkera?

Hur infogar jag en bild?
http://imgur.com/ t.ex... tryck på upload, sen när du laddat upp bilden får du länkar. En (Den med IMG inom brackets) kan klistras in i ett inlägg här så får du upp bilden.

Du kan även ladda upp bild direkt här om du går via "besvara" istället för snabbsvar.

Då kommer det upp "ladda upp bilaga" lite under rutan du skriver inlägget i...
Poppar popcorn i väntan :)

BTW, Fotgängare som trycker för grön gubbe först och tittar sen och ser att det är fritt och går. När man väl kommer fram till korsningen får man rött och väntar för att tjommen tryckt. Det borde vara böter på det :)
  • 1
  • 322
  • 323
  • 324
  • 325
  • 326
  • 554

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]