...

Moderator: Moderatorer

Schmoyoho skrev:Lastbilen: Jag tror fler skulle ta dig på allvar om du hade en riktig tuta. Tycker den låter väldigt... i det klenaste laget.
När nån tutar skulle man tagit de fordonet på allvar långt innan, så vet inte om de skulle hjälpa :)
Det är den starkare av två tutor på fordonet. Låter väl dock lite starkare i verkligheten, men visst...inget Scaniahorn som jag hade innan.
Ny video! Många som inte riktigt fattat det här med hur blinkersen funkar... Antingen hittar dom inte spaken, eller så tror dom att blinkers automatiskt skapar en lucka så det bara är att blinka och svänga... hm..

[youtube]SAYcbr-tSnk[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=SAYcbr-tSnk
Ja helvete!!! Jag var så säker på att jag hade samma bil i sikt hela tiden så jag inte ens reflekterade över att den bytt modell när jag plockade ut videofilerna! :D Körstilen, storleken och färgen på bilen stämde ju alla in! Hahaha.. Jag behöver seriöst nån som jobbar som scripta åt mig! :lol:
Coola nya Matrix-effekter!
Fan vad många som kör illa, inte bara att döma från din film, jag kör många mil själv och upplever mycket av det du lägger ut på film. Blir mer och mer sur på "mobilfyllon" som vinglar omkring, både i sidled och i hastighet, fullständigt uppslukade av nån j-a psevdo-värld
  • 1
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 356

Den där motorn ska väl ha 98 oktan, om m[…]

En bensinmotor tror jag mår betydligt bä[…]

Trasig Renault Scenic

Pågen har varit här och lämnat bil[…]

En reseladdare som man kan plugga in i ett vanligt[…]