...

Moderator: Moderatorer

Lastbilen skrev:
Steffe3 skrev:Lite högt outro kanske i förhållande till resten, men annars var det nice! :-)-) (bortsett från förarna då ;p)
Ja, märkte det...men tyvärr för sent :(
Lugnt, märkte att jag inte prenumererade än, så du fick en följare till ;p
Steffe3 skrev:
Lastbilen skrev:
Steffe3 skrev:Lite högt outro kanske i förhållande till resten, men annars var det nice! :-)-) (bortsett från förarna då ;p)
Ja, märkte det...men tyvärr för sent :(
Lugnt, märkte att jag inte prenumererade än, så du fick en följare till ;p
Tackar tackar :)
Du borde låta fler som svänger in precis framför smaka lite lastbilstuta! Speciellt bilen i sista klippet förtjänar att få reda på att det var ett jävligt dumt "move"!
Ny video..
Lite av varje som vanligt... tokiga omkörningar, rumpsniffare, folk som inte klarar av DRL och en självmordsbenägen mopedist.

[youtube]-zIIiC3wo6s[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=-zIIiC3wo6s
Som alltid en välgjord och sevärd film från dig :-)-)

Idag så trodde jag att jag att jag hade ett sjukdomstillbud framför mig då en bil började köra vingligt för att sedan köra rakt fram i en kurva och av vägen.
Slog på varningsblinkers och var på väg ur bilen när jag såg att det bara var en tjej som pillade på mobilen....
Hon skrattade och tyckte att det var komiskt samt fortsatte pilla på mobilhelvetet.
Mänskligheten kommer att utrota sig själv mycket snart.
Men helvete.. jag skulle blivit förbannad. Tänk om min 5-åring cyklat bredvid vägen eller om man varit ute och gått med barnvagn eller vad som helst.. Hon hade bara plöjt ner den som stod/gick/cyklade vid sidan av vägen. :(
  • 1
  • 299
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 356

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]

Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak