...

Moderator: Moderatorer

Jo.. Fast i det här fallet var det inget race. Jag missbedömde gubbens hastighet, (han saktade inte ner något när han närmade sig avsmalningen.) då han helt missade att det var en avsmalning och att vägen inte var till för två bilar.
Usch ja.. men jonnybcool råkade betydligt värre ut. Min bil kommer kunna lagas utan större problem..

Undrar vad dom gör med den repiga fälgen... (gubben strök sig mot bakre fälgen också..) lackar dom om sånt bara?
joel80 skrev:Undrar vad dom gör med den repiga fälgen... (gubben strök sig mot bakre fälgen också..) lackar dom om sånt bara?
Du får höra med de efter skadebesiktningen. Lagom drygt att hålla på med sådant, men men man vill ju få det fixat snarast
Jag gjorde en egen lite "enkel" skadebesiktning idag när jag fick tid att spola av bilen lite.. Hittade några småskador utöver det uppenbara vid hjulhuset... la upp bilder i bil-tråden:
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... &start=171
Det är redan klart.. Fick mail från Volvia inom 24h från att jag skickade inscannade anmälan. Dom anser andra föraren helt vållande och jag åker inte på självrisk. Att jag helt bromsat och stod stilla vid smällen gjorde det nog rätt lätt att utreda.
joel80 skrev:Det är redan klart.. Fick mail från Volvia inom 24h från att jag skickade inscannade anmälan. Dom anser andra föraren helt vållande och jag åker inte på självrisk. Att jag helt bromsat och stod stilla vid smällen gjorde det nog rätt lätt att utreda.
Skickade du in filmen?
Nej behövdes inte, dom sa åt mig att skriva att jag hade den under "övriga uppgifter", men att den troligen inte skulle behövas.
  • 1
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 356

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]