...

Moderator: Moderatorer

Amen fy va trist. Skönt att det inte var värre än så iallafall, och tänk så praktiskt med dashcamen om herren nu fått för sig att dra.
Ja, även nervositeten över hur man ska skriva och förklara/formulera sig på skadeanmälan höll sig i shack då jag visste att jag ändå har videomaterialet att falla tillbaka på om det skulle bli nån slags tolkningsfråga.
Härligt!
Det som förvånade mig mest var hur tyst du var när han väl gned sig emot bilen. I mitt videoklipp hade det blivit 2min *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*. :lol:
Mest chockad över att han bara fortsatte! Men jag var själv lite förvånad när jag kollade klippet att jag inte svor något!
Ja.. höga trottoarkanter.. hela konstruktionen är ju byggd för att man inte ska kunna köra förbi/om en buss som stannar där. Alltså så att gående är skyddade.. Hade jag svängt in mot trottoarkanter hade det kunna blivit ännu värre. Kunde ha helt pajat hjulen eller i värsta fall "studsat" ut och mer frontat gubben.
Många har skrivit så passar på att skriva beklagar. Alltid trist med allt vad detta innebär samt att det känns buttert nu men det går över som tur är
Tråkigt!

Fattar mig inte på de där 1-fils hindren. Folk "racear" för att hinna först. Och så blir det en jävla massa hyttande med nävar och eventuellt sånt här med skador på följd.

Speciellt om man står och väntar på ett par bilar ska passera. Och någon efter släntare spurtar fram bara för att hinna med dessa andra två.
  • 1
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 356

...det hördes ganska kraftigt blåsljud […]

C40 körkomfort.

Troligt. Kort hjulbas, stora och breda hjul med l[…]

Är det sedan eller kombi du har? Jag och ett […]

Lambdalampan lyser