...

Moderator: Moderatorer

llesrof skrev:Finns det inga små och diskreta kameror som inte ser ut som en "war droid" från framtiden?
Hehe, Mini 0801 kanske då, finns säkert nyare nu men tittade på den när jag letade
Användarvisningsbild
av joel80
Finns integrerade med backspegeln har jag sett. :)
Användarvisningsbild
av Kite
joel80 skrev:Märkligt hur vissa tänker.. eller snarare inte tänker...
Han borde ju ev. ha reagerat när folk började tuta på honom, och om inte annat gasat på lite, eller flyttat sig.

I sånna här lägen du ska ha dashcam så man kan kolla i efterhand. :D
Vissa tycks inte förstå eller vilja förstå trots att man påkallar deras uppmärksamhet ...
Användarvisningsbild
av joel80
Kite skrev: Vissa tycks inte förstå eller vilja förstå trots att man påkallar deras uppmärksamhet ...
Men jävlar... stundtals kör människan ju i båda filerna!
Du hade inget ljud med.. tutade du något eller blinkade med helljus? Ingen respons alls (SMS?) eller sket personen i det bara!?
Användarvisningsbild
av Kite
Blinkade flera gånger, trodde ju dessutom de var på väg att byta fil flera gånger men icke. Tror de var 3-4 personer i bilen så att övriga passagerare var ok med körningen förstår jag inte. Hen hade uppenbart sett mina ljustut eftersom jag fick ett argt ljustut tillbaka efter att jag kört om.
Användarvisningsbild
av Paglar
Känner igen beteendet från taxibilarna i Göteborg :x , så det måste väl varit en svarttaxi. :D
llesrof skrev:Finns det inga små och diskreta kameror som inte ser ut som en "war droid" från framtiden?
Mobius kör jag själv med,liten och du får verkligen spänna ögonen om man ska se den utifrån.
  • 1
  • 288
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 553

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]

Amerikanare är de största exponenterna[…]