...

Moderator: Moderatorer

Känner mig med som en "gubbe" ibland som blinkar på nötter :)

[youtube]L4ySTneZ6sk[/youtube]
[youtube]FpD0hy9eet8[/youtube]

Tillslut köpte jag en riktig kamera, en Blackvue 650.

De sista klippet med V70:n är bra komiskt :D Finns ju en massa som ska klämma sig på insidan av mindre rondeller och allt möjligt, men dom är svårare att få på film.

Passade precis på att skapa en facebookgrupp, "Dashcam Sverige". Där man enkelt kan lägga upp videos, diskutera osv. Hade vart kul om ni la upp lite klipp där, dela osv.

https://www.facebook.com/groups/dashcam ... age_bubble
joel80 skrev:Kul Lastbilen! :D
Vad lyssnar du på för ljudbok? Jag behöver lite nytt! :)
Jag blev precis klar med utvandrar serien av Moberg. Har nog aldrig blivit så fast i nån bok/böcker innan.
Självklart Väldigt bra böcker, men även väldigt bra uppläsare.

Fick lite abstinens när den tog slut, så var tvungen att börja på Stadserien av Fågelström direkt efter. Även om jag redan lyssnat på den :)

Har du storytel?
Hehe tummen upp till Lastbilen, f-n vad folk är rastlösa då, erkänn att du fantiserat om att bara preja nöten av vägen :)
Micce1980 skrev: erkänn att du fantiserat om att bara preja nöten av vägen :)
Det har i alla fall hänt mig mer än en gång. Per vecka. :oops:

Hilmer skrev: Som den där ryssen med buss!? :lol:
The Punisher. Min idol...

Micce1980 skrev:Hehe tummen upp till Lastbilen, f-n vad folk är rastlösa då, erkänn att du fantiserat om att bara preja nöten av vägen :)
Jag har väl mer eller mindre seriöst funderat på om man skulle kunna montera nån stor "kudde" av hårt gummi i fronten :D

Så man kan peta lite på dom...."Japp, här är jag, försvann faktiskt inte samma veva som du körde ut framför mig...." :twisted:
  • 1
  • 285
  • 286
  • 287
  • 288
  • 289
  • 356
Volvo V50, elfel m.m.

Med det felmeddelandet borde det finnas felkod men[…]

Köp ny lampa hos auktoriserad ÅF. Om […]

Larmsystem

Ok.vilken sida sitter den på ?