...

Moderator: Moderatorer

skrothögen skrev: Det går nog att luska fram vem det var men det skiter dom nog i.
Skiter Gävle Taxi i sådant beteende är det illa, mycket illa. Jag höll på med varumärkesvård under ett antal år inom Taxi Stockholm, och vi tog hårt på en anmälan om sådant. Taxi är ju konkurrensutsatt sedan 1990, och den seriösa delen av branchen skall visa att vi inte håller på så.
joel80 skrev:Man önskar lite att du hade jobbat på Gävle Taxi Sven.. styrt upp det lite! :)
Av det du visar i dina filmer skulle jag nog ha platsat att jobbat kvar i Taxi Stockholm och "styrt upp" där :wink:
Kollat ett par gånger och förstår inte riktigt vad jag ska se? Bilen framför ser inte ut att göra nått större fel.. Och inte du heller...
Det va halt idag, jag kör ung 25-30 genom rondellen och bilen släpper både fram och bak 3 ggr.
Strax efter är det nån som lyckats sätta bilen bredvid vägen...
Sen efter tankning och tvätt såg jag någon som var mer entusiastisk and andra... :) det var ung -10 degC här.

[youtube]7TNUDdyy0Tc[/youtube]
jwiss skrev:Det va halt idag, jag kör ung 25-30 genom rondellen och bilen släpper både fram och bak 3 ggr.
Strax efter är det nån som lyckats sätta bilen bredvid vägen...
Sen efter tankning och tvätt såg jag någon som var mer entusiastisk and andra... :) det var ung -10 degC här.

Ja det var svinigt halt i Linkan idag, särskilt att komma loss vid rödljusen. En av få dagar hittills som jag hade föredragit dubbdäck.
  • 1
  • 281
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 356

Ett antal år senare, men kom du fram till va[…]

Visa din semesterbil(d)

Lagom till att semestern började denna vecka[…]

Mät spelet på kompressorn är nog f[…]

Det gick otroligt bra faktiskt. Köpte bladm&a[…]