...

Moderator: Moderatorer

joel80 skrev:Blackvue DR600GW-kameran.. Den hade småkrånglat i några veckor o blev värre o värre.. Den typ stängde av inspelningen.. Gav korrupta filer och hängde sig. Fick tillbaka pengarna för den på webbhallen. Köpte för mindre än ett år sen... Nu köpt en DR650GW 1CH.
Riktigt bra köp :)
Jo.. Men man får akta sig för att uppgradera till senaste firmware! Då sänker man bitraten och försämrar videon! Massa extra funktioner.. Men sämre videokvalité!
joel80 skrev:Det blir nog inget.. jag tyckte det fanns risk för att bli bländad (vilket jag mycket riktigt hade blivit!) om jag inte körde med solskyddet rätt långt ner just där.. eh.
Min moral är selektiv... På dom där vägarna, som fram till för några år sen alltid haft 90km/h som hastighetsgräns har jag ibland vääääldigt svårt att hålla mig till 80km/h. Jag tokkör inte och jag saktar ner när det kommer samhällen och sånt... men just 80km/h mil efter mil på skapligt fin landsväg med bra väglag har jag svårt med.
Annars är ju de där en rätt bra placering av kameran mtp att det ligger flera hus direkt efter till höger samt en busshållplats så just där tycker jag man bör hålla hastighetsbegränsningen även om det varit 90 förut.
Joel jag måste verkligen ge dig ytterligare en stjärna i kanten för dina ypperligt välklippta videos.
Förstår inte riktigt hur du orkar klippa ihop det såpass snyggt på din fritid.

1:10 med de moddade ljusen tycker jag mig se allt oftare och förut var det xenonkonvertering men nu är det LED i alla "hål" som gäller.
Från att ha kört med de irriterande dimljusen så har man dessutom börjat med LED som sprider ljuset hej vilt.
10ggr värre än xenon för mötande men coolare uppenbarligen.
Tack.. Tyvärr har jag inte alltid den tiden man vill.. :) Därför det ibland tar lite längre tid mellan videosarna. Och nu har jag också haft kameraproblem sen sist, så bytt kamera.. och sen bytt bil och installerat kamerorna i nya.
:)
Hehe, första delen med BMW:n, så ska de tas :wink:
  • 1
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 356

Har också samma problem med att det fungera[…]

AC-rem V50 1.8F -09

Hej min AC-rem håller på att gå […]