...

Moderator: Moderatorer

Usch.. Inte speciellt stora marginaler... ett litet misstag i fel läge där och det blir en rätt jobbig frontalkrock.
joel80 skrev:Hoppsan...
Trevligt, har du köpt en ram som passar än? :wink: Vem vet kanske blir det inget.

Fastnade själv på foto i Polen förra helgen, hoppas att det inte blir något. Trevligt land att bila i, lite "ryssvarning" på motorvägen men så är det i de flesta välbefolkade länder, alltid trevliga och lätta att samarbeta med. Som väntat var även detta lands bilister bättre med hela lampor och korrekt belysning än folk på våra vägar. :)
Det blir nog inget.. jag tyckte det fanns risk för att bli bländad (vilket jag mycket riktigt hade blivit!) om jag inte körde med solskyddet rätt långt ner just där.. eh.
Min moral är selektiv... På dom där vägarna, som fram till för några år sen alltid haft 90km/h som hastighetsgräns har jag ibland vääääldigt svårt att hålla mig till 80km/h. Jag tokkör inte och jag saktar ner när det kommer samhällen och sånt... men just 80km/h mil efter mil på skapligt fin landsväg med bra väglag har jag svårt med.
  • 1
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 356

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]

Amerikanare är de största exponenterna[…]