...

Moderator: Moderatorer

joel80 skrev:Ny video! :)

(Och bara så ni slipper skälla! Jag har av nån jävla anledning kallat en Ford för en Audi.. Jag vet inte varför..
Tror att Audi ägaren blir glad att bli kallad Ford nuförtiden, då kanske inte bilen tillhör de 11 miljoner+ VAG bilar som har fuskat och är dopade (H)
Snygg film som vanligt.
Jag läste fel :oops: så jag rörde ihop bilarna.
Senast redigerad av 1 Mwi, redigerad totalt 0 gånger.
Två ambulanser för det där! Såg ju inte så hemskt ut på videon.. (Och ingen skadad enligt tidningen..)
Undrar varför dom larmar ut 2 st då.. Jag har smällt betydligt hårdare.. Då var det svårt att ens få ut en polis...
joel80 skrev: .. Då var det svårt att ens få ut en polis...
Jag har en kollega som ringer polisen om ett pågående inbrott, inget händer.
Efter stund så ringer han polisen igen och säger följande. " Ni behöver inte komma vi fixar det här själva, det kommer några bekanta med basebollträ så vi löser det" då får polisen på blåljusen och kommer direkt.
joel80 skrev:Två ambulanser för det där! Såg ju inte så hemskt ut på videon.. (Och ingen skadad enligt tidningen..)
Undrar varför dom larmar ut 2 st då.. Jag har smällt betydligt hårdare.. Då var det svårt att ens få ut en polis...
Det händer ung 30 sekunder från närmaste brandstation...
Nu jävlar! En ny video uppe! Har betat av en liten hög med klipp... har sackat efter lite under senaste månaderna.. nu är jag nästan ikapp. :)

[youtube]Hh6kKk4fvF8[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=Hh6kKk4fvF8

Sjukt nära en olycka i ett av klippen (vid typ 6:10) när en lastbil först går ut i vägrenen och sen är tvungen att trycka sig tillbaka p.g.a en bil som stannat där.. Han trycker då ut en omkörande i mötande.. där en van precis kört om en lastbil från andra hållet som hållit sig åt höger, och där vanen alltså inte haft möjlighet att hålla till höger i sin fil förrens i allra sista sekund!
Har också fått lite gästklipp från en tittare som jag lagt in i slutet. :)
Kul som vanligt, men den "Stressade Caddy:n" vid 3:30, tycker jag ser ut som en Citroën. :D
Nästan så man undrar hur de vid 6:10 kände sig efteråt, eller om backspegeln klarade sig :)
SvenB skrev:Kul som vanligt, men den "Stressade Caddy:n" vid 3:30, tycker jag ser ut som en Citroën. :D
JOOO!!!! Faan.. :D
Fick den kommentaren på Youtube också.. Jag kollade inte speciellt noga! Dom ser ju typ likadana ut alla dom där.. Caddy, Berlingo och Partner. (Där Partner och Berlingo också väl är helt samma bil!)
Micce1980 skrev:Nästan så man undrar hur de vid 6:10 kände sig efteråt, eller om backspegeln klarade sig :)
Ja det var nog direkt hem och byta kalsonger!
  • 1
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 356
Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]

Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre […]