...

Moderator: Moderatorer

Vill bara varna för att tuta. Råkade göra så för ett tag sedan då en förare körde helt fel men det slutade med att vid nästa korsning så gick personen ur sin bil och bak till min för att irriterat fråga varför jag tutar när jag gör fel. Kändes riktigt otrevligt. Eftersom jag hört om folk som råkat riktigt illa ut efter sådant så har jag nu slutat tuta och bry mig. Kostar bara min energi.
Alltså beteendet som den där jävla Yarisen håller på med. Det brinner i huvudet på mig när jag ser sånt. Sluta ligg och sov i mittfilen!
Micce1980 skrev:O
Angående vägbygget, påminner om en situation jag hade innan dashcamtiden, var antagligen på kass humör så stannade som du men mitt i filen så en bil med släp fick backa tillbaka. Omoget, absolut :wink:
Jag tror inte jag skulle ha flyttat på mig där :twisted:
Ångrade lite att jag flyttade mig efteråt.. men kanske lika bra.. man vet aldrig, jag bor i närheten och har man otur bråkar man väl med nån granne eller framtida person man behöver anlita för nått jobb eller nått. :)

När det gäller att tuta så viker jag mig inte för att tuta på galet/felaktigt beteénde.. Konfronterar någon mig så kan jag fråga om dom vill se videosekvensen.. Kanske ska ha några "visitkort" med kanaladressen till youtube liggande i bilen för sånna tillfällen. ;)

Micce1980, jag kollade också upp Opeln. Tänkte lite som dig.. :D
  • 1
  • 259
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 356
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5