...

Moderator: Moderatorer

Hahaha.. Oj då! Kan säga att det där hade lätt kommit med som en riktig "highlight" om jag mött dig med min bil. ;)

Gissar att du inte kört där förut. :)
Tur att jag själv fick välja med att outa mig här. :lol: :lol:
Första gången jag körde där, kan inte bli mer tydligt än så. :lol:
Hehe, kul att se. Jag lyckades med precis samma sak nu i helgen när jag skulle svänga ut på Södra Kungsvägen från Statoil i Gävle (Hemlingby). Halvstressad, något trött, första gången i den delen av Gävle och så solen i ögonen så är det inte alltid så uppenbart att det var enkelriktat :lol: Lyckligtvis hade jag passagerare i bilen som reagerade så jag kom väl bara 10m innan jag slängde i backen och vände runt, men likväl riktigt, riktigt pinsamt...
Hehe, tur iaf att det var lite trafik. Har gjort samma sak men det var i Nya Zeeland :wink:
Ny video! :)

(Och bara så ni slipper skälla! Jag har av nån jävla anledning kallat en Ford för en Audi.. Jag vet inte varför.. redigerade igår kväll.. måste fått liten hjärnblödning.)
[youtube]S4u4eL6kKe4[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=S4u4eL6kKe4
Opeln som blockar dig hade säkert långtråkigt och sökte sysselsättning, inte lätt att jobba för Heby Kommun kanske? :wink:

Angående vägbygget, påminner om en situation jag hade innan dashcamtiden, var antagligen på kass humör så stannade som du men mitt i filen så en bil med släp fick backa tillbaka. Omoget, absolut :wink:

Men ja det blir mörkare tidigare nu på kvällarna, körde hem (1,5 mil) igår i mörker och räknade förskojs skull till 6 st "DRL-Fools" :cry:
  • 1
  • 258
  • 259
  • 260
  • 261
  • 262
  • 356
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]