...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perc
Steffe3 skrev:Med tanke på dagens väder, folk som tycker att deras svaga DRL-lysen syns bra :p Gärna i kombination med avstängda baklysen...
Det finns en ny folkgrupp här också. Folk med äldre BMW som tror att deras "angel eyes" (dvs. parkeringsljuset) duger som DRL bara för att det fungerar så på nya BMW.

Alternativt folk som satt stylingstrålkastare med LED-remsor på sina bilar (allt från v70 till golf 3) och kör omkring med enbart LED långt in i skymningen trots att dom är typgodkända som parkeringsljus och har ljusstyrka därefter.

Riktiga DRL-lysen syns utan problem då det är dålig sikt. Dom är ju gjorda för att synas och har spretig ljusbild som syns bra i dagsljus och bländar utav helvete nattetid. Problemet är snarast just det att baklyktorna är släckta.
Jag har också reagerat på alla gamla skitbilar där någon skruvat fast två gula LED-remsor infronten och sedan manipulerat belysningssystemet så att bakljusen är släckta. Ser komiskt ut på en gammal Volvo 740 eller liknande. Hallå! Bilen blir varken modern, snygg eller häftig av detta :roll:
llesrof skrev:Jag har också reagerat på alla gamla skitbilar där någon skruvat fast två gula LED-remsor infronten och sedan manipulerat belysningssystemet så att bakljusen är släckta. Ser komiskt ut på en gammal Volvo 740 eller liknande. Hallå! Bilen blir varken modern, snygg eller häftig av detta :roll:
Hehe precis. Själv försöker jag efterleva principen att finns/fanns det ej till bilen eller åtminstone i världen i fråga när den modellen tillverkades ska det ej sättas på bilen.
llesrof skrev:Jag har också reagerat på alla gamla skitbilar där någon skruvat fast två gula LED-remsor infronten och sedan manipulerat belysningssystemet så att bakljusen är släckta. Ser komiskt ut på en gammal Volvo 740 eller liknande. Hallå! Bilen blir varken modern, snygg eller häftig av detta :roll:
Håller mig dig om att det inte är snyggt. Men det är vad du å jag tycker och tyckande är upp till var och en...
Användarvisningsbild
av joel80
Sånna här idioter blir jag rätt irriterad och trött på!
Bild

Svårt att se men hela ytterspegeln är också snötäckt.. så absolut ingen koll bakåt över huvud taget! Och det där med döda vinkeln är så 2014...
Bild
joel80 skrev:Sånna här idioter blir jag rätt irriterad och trött på!

Svårt att se men hela ytterspegeln är också snötäckt.. så absolut ingen koll bakåt över huvud taget! Och det där med döda vinkeln är så 2014...
Denna kanske man skulle posta hem till ägaren. :mrgreen:
Bilagor
0vfNJIq.jpg
0vfNJIq.jpg (184 KiB) Visad 704 gånger
Användarvisningsbild
av joel80
Hahaha!! Underbart!
såna som bara måste kolla fejjan när dom går står åker tramphoj kör bil både tungt och lätt fordon.
korkade morsor/pappor som kollar fejjan när dom rastar hunden och har barnvagn samtidigt och som de utan förvarning
kan köra ut rakt framför bilen va i helvete alltså de tänker inte ett dugg på ungen sin fy fan. hunnjäveln kan va 20 meter bort med kopplet rakt över vägen och springa å olusta tex :evil:.

japp nu har jag gnällt klart.
av BennyL
För att kombinera gubbstrutts, Micce och Joels senaste postningar så såg jag ett stjärnskott i går morse som stod med telefonen i ena handen och läste något samtidigt som han sopade av snö från bilen med den andra... :shock:
Klart imponerande att klara bägge. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av vetten
BennyL skrev:För att kombinera gubbstrutts, Micce och Joels senaste postningar så såg jag ett stjärnskott i går morse som stod med telefonen i ena handen och läste något samtidigt som han sopade av snö från bilen med den andra... :shock:
Klart imponerande att klara bägge. :mrgreen:

Jag fattar inte att människor kan bli så fixerade av sin mobil att dom inte kan låta bli att stirra på den hela tiden!
Att vissa till och med gör det i trafiken är helt galet, tycker snuten skulle ligga på om det mera, såg häromdan en snutbil som körde bredvid en som uppenbart satt och blippade eftersom det syntes bakifrån, inte brydde dom sej inte bara gled förbi.
  • 1
  • 256
  • 257
  • 258
  • 259
  • 260
  • 552

Hur mycket brukar det kosta att hyra en elektrik[…]

Lambdalampan lyser

Vilka felkoder har du?? Inga felkoder men lambda[…]

Folk som kör idiotiskt i tjänsten. Blev […]

ÅF GLT/Turbofjädrar?