...

Moderator: Moderatorer

1.24 i filmen: När man sätter på ljuset kan spaken vara framåt, då blir det helljus som hen troligen stänger av sedan.

Haft en roadtrip i veckan på cirka 250 mil, västkusten, Östergötland, Uppland, Västerbotten, Dalarna, Värmland och sedan till slut hemma igen på västkusten. Bara 3 incidenter att tala om på så många mil och de 3 skedde dock allihop på E4:an i Ångermanland. :-)-)
Gillar klippen i slutet med det vänliga samspelet i trafiken! Jag är lite torsk på sånt och kör väldigt vänligt och hoppas alltid få ett tack. Blir alltid lika nöjd när man får blinkkommunicera i vänlig ton med medtrafikanterna.

Älskar det sista klippet med pussen. FINT! Så ska det va!
xerent skrev:Åkte förbi Bollnäs där, ser ja :)
Stanna på kaffe nästa gång! ;)
Ah.. visste inte att det fanns kaffe i Bollnäs.. ska tänka på det nästa gång. ;)

Sleeper skrev:Gillar klippen i slutet med det vänliga samspelet i trafiken! Jag är lite torsk på sånt och kör väldigt vänligt och hoppas alltid få ett tack. Blir alltid lika nöjd när man får blinkkommunicera i vänlig ton med medtrafikanterna.

Älskar det sista klippet med pussen. FINT! Så ska det va!
Ja jag var bara tvungen att ta med det.. Ta tiden vid rödljuset till en puss... fint.
Gillar också att för omväxlings skull få blinkkommunicera i vänlig ton. :)
Bollnäsvägarna is the place to be!

Familjen med springande ungar över övergångsstället känns så där, enligt mig själv. Att låta ens barn springa över gatan så där anser jag rätt ansvarslöst och "lita" på bilisterna. Tänk nästa gång när nästa bilist inte har lika bra koll på omgivningen.

Härligt med lite gulligull på slutet!
Det är ju inte enbart andra som kan göra fel, det händer ju tyvärr även en själv ibland :x
Det var trångt vid parkeringen och från förarplats såg det fritt ut, men det var det visst inte...
Eftersom man i många fall hånar andra så får jag väl bjuda på denna ;)

http://www.volvoturbo.net/20150812.mp4
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 356

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]