...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Jag sa det till sambon när vi satte oss i bilen att vi borde vara kvar tills den kommer ut för att få just reaktionen.. Men med två trötta småbarn i bilen fick jag inte speciellt mycket medhåll. :D
av Mwi
Två tips joel80 :-)-)
Undvik köpcenter :!:
Om du måste åka dit, va där när de öppnar :!:
Följer du de tipsen så slipper du många lustiga bilförare och kommer inte att behöva bli upprörd, fast vi som följer dina filmer kommer tyvärr inte få se lika många kostigheter :wink:
Användarvisningsbild
av joel80
Mwi

I den utsträckning jag kan försöker jag undvika den värsta tiden på köpcenter, och när jag är där parkerar på baksidan.. Problemet var att det där VAR BAKSIDAN! Jävla mellandagsrea!
Ja jag var iväg till Bromma Blocks idag för att som alla andra, systemet-shoppa i sista sekund.
Tänkte att vadå, folk jobbar väl idag också om än halva dagen kanske, så att ratta in vid 12-rycket borde inte vara några problem.
Kö in till parkeringen (som är GIGANTISK), parkeringen har väl en handfull lediga platser. Bolaget hade en lång kö utanför och väktare som körde "en ut = en in" osv. Har folk inget jobb att gå till såhär års?! :lol:
Användarvisningsbild
av Hilmer
Körde hem från jobb strax innan lunch idag och det var kraftig dimma och jag mötte inte mindre än 8st bilar med endast DRL-ljus framtill, hur fan tänker folk!? :evil:
Detta handlar om en sträcka på ca 2,5mil landsväg som inte tar såå långt tid att köra, hur många utan ljus passerar under hela dagen...
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev: Har folk inget jobb att gå till såhär års?! :lol:
Nej inte när de kan få så lång ledighet genom att ta några få ledighetsdagar.
Jag stör mig nått fruktansvärt på folk som kör förbi ett stillastående blåljusfordon utan att ta ner hastigheten ordentligt!

Trafikolycka på motorvägen, vänster körfält öppet. Höger blockeras av blåljusfordon. I vänsterfilen kör bilarna förbi i 90+ :x :-(O) Tar någon ett litet steg åt fel håll är det kört!
av Mwi
grillchips skrev:Ja jag var iväg till Bromma Blocks idag för att som alla andra, systemet-shoppa i sista sekund.
Tänkte att vadå, folk jobbar väl idag också om än halva dagen kanske, så att ratta in vid 12-rycket borde inte vara några problem.
Kö in till parkeringen (som är GIGANTISK), parkeringen har väl en handfull lediga platser. Bolaget hade en lång kö utanför och väktare som körde "en ut = en in" osv. Har folk inget jobb att gå till såhär års?! :lol:
Ställde du den klassiska frågan när du kom fram? Passar Renat till falukorv ?:-/
Mwi: Det där var jag tvungen att googla! :D
Men nä, jag var en exemplarisk kund som innan kollat upp vad jag skulle ha, kollat lagersaldo och hyllplats. ;)
Användarvisningsbild
av Mabuse
joel80 skrev:Jag använde en av mina "visitkort" idag.. haha. Hade redan skrivit ut några så använder dem innan jag formulerar om dem.. Trots syftningsfelet framgår nog meningen. :D
Volvon på bilden har parkerat så att ingen kommer förbi utan måste åka ut på vägen för att ta sig vidare på parkeringen.
Det finns en facebook-grupp för Puckoparkerare.

https://www.facebook.com/groups/8249203 ... 9/?fref=ts
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 552
Reparera läckande AC

Var försiktig när du drar ur och å[…]

Här är ju justerbara IPD toe-rods.. :-)[…]

Bagageluckan på bilen har börjat kr&ari[…]