...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Haha.. mja.. Jag vill ju helst slippa ge bort något "riktigt" som kostar mig pengar, och dom kanske ser en sån lapp som ett avtal/löfte! ;)
Användarvisningsbild
av Allinug
Det här tycker jag är strålande pedagogik! Men den måste förstås anpassas till ditt ändamål, annars uppstår nog bara förvirring. :)

Bild
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag tycker Joel:s förslag på meddelande är väl avvägt.
av llesrof
joel80 skrev:Nu jävlar har jag satt igång att printa visitkort! Blev så jävla less idag på alla idioter som parkerat "hela vägen" ner mot väggen på köpcentrat så att man inte kommer runt raderna med bilar, utan behöver vända, ut på huvudvägen och sen ner i nästa rad! Hur faan tänker folk?

Nästa gång ska jag i allafall kunna få tillfredställelse av att lappa lite bilar.

Bild

Nån som har ide om alternativ text?
Om man vinner dagens sämsta parkering, parkerar man då? Det blev ett litet syftningsfel där va? :D
Användarvisningsbild
av joel80
Mja.. Det har du kanske rätt i.. Hur ska man formulera om det utan att det blir så jävla krånglig och lång mening?
"Grattis
Du vinner 1:a pris för dagens sämsta parkering!"
Kanske.
Blir lite längre mening och mindre text.. Men bör väl funka?
Användarvisningsbild
av Hilmer
llesrof skrev: Om man vinner dagens sämsta parkering, parkerar man då? Det blev ett litet syftningsfel där va? :D
Och andra sidan, om man ställt bilen och lämnat denna så har man ju parkerat enligt lag, oavsett hur det ser ut! ;)

Edit: Denna kanske vore nåt att trycka upp ;)

Bild
av llesrof
joel80 skrev:Mja.. Det har du kanske rätt i.. Hur ska man formulera om det utan att det blir så jävla krånglig och lång mening?
"Grattis
Du vinner 1:a pris för dagens sämsta parkering!"
Kanske.
Blir lite längre mening och mindre text.. Men bör väl funka?
Eller "Ditt sätt att parkera irriterar andra".
Hilmer skrev:
llesrof skrev: Om man vinner dagens sämsta parkering, parkerar man då? Det blev ett litet syftningsfel där va? :D
Och andra sidan, om man ställt bilen och lämnat denna så har man ju parkerat enligt lag, oavsett hur det ser ut! ;)

Edit: Denna kanske vore nåt att trycka upp ;)

Bild
Hehe den var rätt bra. Kanske t.o.m. på sådant dåligt klistermärke som bara går sönder när det ska rivas bort. :mrgreen:
  • 1
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 252
  • 552

Gammal tråd, men jag hadde samma problem ida[…]

Vilken mjukvara har ni?

Två saker som jag tycker blev annorlunda eft[…]

3G släcks

Jag fick svar från Volvo förra å[…]