...

Moderator: Moderatorer

Jag irriterar mig på de idioter som envisas med att röka inne i GDS-hallen. Dels luktar det fan och del har de inte en aning om ifall jag tvättar bilen eller gör något som fyller hela hallen med bensinångor.
Folk på byggvaruhus. Hur lastar de in grejorna de köpt i bilen egentligen. Plankor, spånskivor och annat som gärna kommer flygandes vid en inbromsning eller änn värre en kollision. Ingen tanke alls på att dra upp skyddsnätet ens där sådant finns eller varför inte hyra ett släp att sätta på kroken de ändå har.

På macken bredvid byggvaruhuset träffade jag på en annan toklastare. Meterlånga lister som han tyckte lastades bäst rakt ner i takluckan. :roll:

Bild
Användarvisningsbild
av joel80
llesrof skrev:Trippelpost.
WTF! Sluta peppra på musknappen! ;)

(Sen brukar man ju kunna ta bort sitt senaste inlägg också..)
:P

Och här är förresten nån som blivit överdrivet irriterad över nått som inte var menat till honom.. Avdelning *Audi-aggro*.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19785697.ab
joel80 skrev:
llesrof skrev:Trippelpost.
WTF! Sluta peppra på musknappen! ;)

(Sen brukar man ju kunna ta bort sitt senaste inlägg också..)
:P

Och här är förresten nån som blivit överdrivet irriterad över nått som inte var menat till honom.. Avdelning *Audi-aggro*.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19785697.ab
Sidan reagerade inte när jag klickade på "skicka". Då klickade jag en gång till innan jag klickade på "förhandsgranska" och sedan gjorde ett nytt försök att skicka. Och ja, tidigare kunde man radera inlägg. Den funktionen var borta nu.
av llesrof
Allinug skrev:Jag som trodde att det hängde ihop med att du gjort något med bensinångor i GDS-hallen... :roll:
Näe, det är så dyrt att använda GDS-hallen så jag surfar inga forum där. Gör det hemma. Så det var väl ångorna där som ställde till det :mrgreen:
Användarvisningsbild
av vetten
llesrof skrev:
Allinug skrev:Jag som trodde att det hängde ihop med att du gjort något med bensinångor i GDS-hallen... :roll:
Näe, det är så dyrt att använda GDS-hallen så jag surfar inga forum där. Gör det hemma. Så det var väl ångorna där som ställde till det :mrgreen:
Undrar just vad du har för spännande ångor hemma :-DD
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 552

Gammal tråd, men jag hadde samma problem ida[…]

Vilken mjukvara har ni?

Två saker som jag tycker blev annorlunda eft[…]

3G släcks