...

Moderator: Moderatorer

mercan står på en person i huddinge,teslan företag i järfälla sen tog jag en random bil av alla där och den rullar som hyrbil i sthlm.
Så det verkar vara en konstig lista det där.

Kollar jag på merinfo.se så kör jag fortfarande en Hyundai,dom kanske har pappmuggar med snöre som kommunikation med transportstyrelsen. :P

Kan det inte vara så att 29åringen från Uddevalla driver firma? Har man inte bilarna skrivna på sig själv som
enskild firma?
Ingen aning om vad som hänt där.. jag tyckte det var ungefär lika sketchy som Mercans framfart.. :)

Eh.. jag får ta tillbaka allt tror jag.. Sökte på min firmabil, det står att den ägs av ett företag från Bergvik... och kollar man den så är det 100 bilar där också.
Antingen har dom väldigt konstiga uppgifter på leasingbilar, eller så är det nått annat knas.
När jag sökte på vår privata stod det rätt.
Det här kommer väl slå bakut genom att fler använder det så det inte funkar eller att det blir nått jävla liv och förbud.. eller tillämpning av redan befintliga förbud.. frekvensen är säkert förbjuden.. Men skiten är för bra för att inte dela med mig och det är roligt så länge det varar!!

Köpte en fantastisk liten pryl som jag beställde för över en månad sen och sen inte hört nått mer.. trodde jag blivit blåst, men så dök den upp i lådan idag! Jag kommer spara grymt mycket tid!!!

Enda störande är att den piper rätt högt.. helt i onödan tycker jag.. Eller kanske är bra att veta att den tagit emot "trycket".

Red light killer:
[youtube]4Xqy4lBQQBQ[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=4Xqy4lBQQBQ

Skäms nästan för att tanten på övergångsstället fick rött typ direkt och inte hann över.. tihi..
xerent skrev:Hahahahaa, du fick mig! Din j-l! April april! :D:D

Det är fantastiskt att följa kommentarerna som kommer på youtube nu...
Jag rensar faktiskt de som skriver "april fool" rakt ut.. i allafall nu första stunden.. hehe.. :)
:-)-) Hr knappt tänkt på att det är 1:a April idag, fast jag skrivit datumet på diverse dokument, så du fick mig till en början, tänkte först att skit med om detta blir känt och en massa skaffar den och sedan över hur kvalitén på den är, sedan trillade polletten ner. :)
  • 1
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 356
Generator laddar ej batteriet

Många lampor jordas tillsammans med kablen i[…]

Ny Kartuppdatering

Hade en V60cc-21 för ett tag sedan. Köpt[…]

Åkte till affären för handling. Al[…]