...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Union ja tack!! Lite oljepengar åt oss alla! Så kan vi passa på att hoppa ur EU samtidigt! :)
Användarvisningsbild
av sthlm
Åkte hem från en middag ikväll och som man noterat om man bor i Tokholm så regnar det en ganska kraftigt emellanåt.
Kollar inner och ytterspegel och ser inga ljus, blinkar vänster och inser i sista sekund att det ligger en liten ful fransos och gömmer sig snett bakom mig.
ETT svagt knappt glödande positionsljus kunde jag urskilja om jag fokuserade noga i regnet.
Hade jag inte sett den lille fransosen i sista sekund så hade den där lilla bilen sett ut som en baguette nu.

Märker inte folk att dom kör utan ljus på bilarna? Dessutom i hällregn då det redan där är dålig sikt.
sthlm skrev:Märker inte folk att dom kör utan ljus på bilarna? Dessutom i hällregn då det redan där är dålig sikt.
Om man inte tittar ser man ju inget :shock:
Igår kväll, kolmörkt ute så körde en fransk bil (peugeot) förbi, lysen bakåt? EN skyltbelysning, i övrigt inga fungerande lampor! :evil: blinkade som tusan med helljuset men tror inte hen förstod vad jag menade!

Hur j-la svårt aka det vara att kontrollera sin belysning på bilarna!? Blir galen på folk som inte kan ha fungerade ljus när det är mörkt

/Kalle
~Kalle~ skrev:Igår kväll, kolmörkt ute så körde en fransk bil (peugeot) förbi, lysen bakåt? EN skyltbelysning, i övrigt inga fungerande lampor! :evil: blinkade som tusan med helljuset men tror inte hen förstod vad jag menade!

Hur j-la svårt aka det vara att kontrollera sin belysning på bilarna!? Blir galen på folk som inte kan ha fungerade ljus när det är mörkt

/Kalle
Var det en höna som körde??

Det är väldigt vanligt att ägare inte har koll på sina lampor..
Folk som på Ulvsundavägen envisas med att köra i 50 när det är en 70-sträcka. Hajar man ingenting när folk susar förbi i vänsterfilen och samtidigt åker förbi en handfull skyltar som påtalar just 70?
Snarkfest minsann.
mattish skrev:
Ordet hen är väl perfekt att använda så här när man inte vet om det är en han eller hon? Känns betydligt enklare än att skriva "han/hon"!

Alla förstår vad som menas.. (För det finns väl ändå ingen som fortfarande tror att det handlar om hermafroditer!)
joel80 skrev:
mattish skrev:
Ordet hen är väl perfekt att använda så här när man inte vet om det är en han eller hon? Känns betydligt enklare än att skriva "han/hon"!

Alla förstår vad som menas.. (För det finns väl ändå ingen som fortfarande tror att det handlar om hermafroditer!)
Höna är ju rätt. En höna vid namn Laura närmare bestämt. Den vimsiga hönan Laura. Fast jag antar det inte är så många som känner till henne.
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 552

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)