...

Moderator: Moderatorer

SvenB skrev:Okej. Det var därför det var svart. :(

Nää.. det var för att det inte kom igång förrens 11 minuter in.. Jag strulade med encoder-programmet.. sen strulade jag med ljudet.. sen var batteriet slut. :D

Det var ett test... jag fick det att funka men gjorde lite fel. Nu vet jag hur jag ska göra om det blir nån nästa gång. ;)
Då har jag också inköpt en dashcam modell billig :wink:

Bil som inte håller hastigheten
[youtube]l2dgMZ3M144&feature=youtu.be[/youtube]

Lastbil med endast parkeringsljus
[youtube]rN1dzWgub2o&feature=youtu.be[/youtube]
Kalle, bilen som inte höll hastigheten, körde han för fort? :roll:

Siffran på skyltarna är ju inte lägsta tillåtna hastighet, även om det har blivit den tolkningen mer och mer med tanke på alla sänkningar... Kan förstå om han körde långsamt i det väglaget med en sådan bil, inget roligt att köra Japan-pickis i halkan!

Lastbilar är lite som med två magneter som man försöker föra ihop +polerna på, det går inte...
Antingen har de typ ingen belysning eller lite P-ljus eller så åker hela julgransbelysningen på, inte så många lastbilar som du ser med bara halvljuset på, som det borde.

Sedan har jag undrat många gånger varför "man" kör med dimljus fram tända på en lastbil?
Med tanke på hur kort de lyser och vilken oduglig sikthjälp det är på en personbil så borde det inte göra så mycket nytta för en lastbilschaufför som sitter betydligt mycket högre och har första siktpunkt längre fram, bortom ljuset... Förstår inte. ?:-/
Kalle: Jag får nog hålla med Benny. Han kan ju haft sämre däck/bil/vana att körs i snö än vad du har. :)

Lastbilschaffisar borde få en liten broshyr när dom kör in i landet (och distrubuerade via svenska åkerier) med "Lastbilslysen for dummies"!
NilsO skrev:
Micce1980 skrev:Vad göra om man är ensam hemma hela veckan, redigera diverse fadäser så klart. :mrgreen:
Varför kör du uppe på trottoaren vid 0.30? (Och varför kör cyklisten där?)
För där fanns ingen trottoarkant :wink:
Ny video! Min "lilla" tripp från England - Sverige i en "Europe Special". :)

[youtube]aphpb1VWWQk[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=aphpb1VWWQk

Ursäkta kvalitén som är något sämre en vanligt, den G1W jag tog med mig hade nått fel och hur vi än gjorde la den ner efter några minuter om man spelade in i högre kvalité än 480p.

Har material nog för en "vanlig" video också och ska försöka få ihop nått till i helgen. :D
Hehe finns alltid någon såspelle som inte är med på noterna i Puttgarden, ibland får man köra om de istället. Men tanklocket då :roll:
Föraren satt nog och fingrade på knapparna för att se vad det var till. Kanske lånebil. :wink:
Jag tror hon typ kom åt den med benet eller nått.. Liten bil... man vet aldrig vad man ska göra av knäna... :D
Tänkte med tanke på att första gången hon öppnade det var det precis när hon satte sig.

Man borde ju tänka lite när man får reda på det och en medtrafikant går och stänger locket en gång.. suck. Men hon verkade ju inte riktigt medveten om något runtomkring henne så kanske inte så konstigt att hon inte förstod den funktionen också.

Det finns ju en stooooooor "border shop" precis där i närheten med väldigt billig sprit... hon kanske kom direkt därifrån och varit tvungen att smaka lite.
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 356

https://pbs.twimg.com/media/GrjAz-gboAEZ5gq?forma[…]

https://partsouq.com/ Skum info på min[…]

Service Peugeot 107 2007

Hela navet ligger på bänken i garaget. […]

Tysta sommardäck V90