...

Moderator: Moderatorer

grillchips skrev: Din bil svalde det lite bättre än min? :D
Snackade om detta på garaget, va en annan forummedlem där som åkt samma böj nästan samtidigt som jag men missat däcket, så han var nog där bara minuter innan det skedde. Världen är liten!
Ja kändes som en vägskarv ungefär
Nästa del är uppe! :)
En lång sekvens med en sån där förare man råkar ut för ibland som inte har nån koll på något kring sin körning. Fram och tillbaka i hastighet, för nära ibland och en sån som "fastnar" bakom fordon när den kommer ikapp. Suck...

[youtube]mtY7bjAl-v4[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=mtY7bjA ... e=youtu.be

Ett litet "gästklipp" från brainy på slutet också.. och ett par misstag av mig. Doh..

:)
Hah.. fy faan vad jag hatade det när jag gick i skolan.. snacka om att ge bränsle till mobbare. En mongoloid kille och en "klatshig" sång... vad kan gå fel?
joel80 skrev:Nästa del är uppe! :)
En lång sekvens med en sån där förare man råkar ut för ibland som inte har nån koll på något kring sin körning. Fram och tillbaka i hastighet, för nära ibland och en sån som "fastnar" bakom fordon när den kommer ikapp. Suck...

[youtube]mtY7bjAl-v4[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=mtY7bjA ... e=youtu.be

Ett litet "gästklipp" från brainy på slutet också.. och ett par misstag av mig. Doh..

Bättre video än vanligt faktiskt! :) Gillar dom nya övergångarna osv Bild

Fick ni någon snö eller? ;) Själv hade vi närmare 40 m/s...
joel80 skrev:Nästa del är uppe! :)

Bara en liten tanke angående texten i filmen, jag tycker det blir bakvänt som tusan när texten kommer in från vänster och sedan stannar först till höger i bild.
Hade det varit tvärtom hade det varit mycket lättare att läsa.
Men det är min åsikt! ;)
Lång frukostvideo. :)

Ang. Tailgaters, de flesta verkar ju konstigt nog vara ok med ha en bil liggandes i rumpan. :roll:
Hilmer skrev: Bara en liten tanke angående texten i filmen, jag tycker det blir bakvänt som tusan när texten kommer in från vänster och sedan stannar först till höger i bild.
Hade det varit tvärtom hade det varit mycket lättare att läsa.
Men det är min åsikt! ;)
Du har nog rätt.. Ska se om jag kan göra det annorlunda på nästa. :)
jisses, ett gravt regelbrott direkt när bilen i ytterfilen trängs i rondellen. Var tacksam att inte högerdörren blev smälld.
Att sen nästa ramma bilen på påfarten kunde gått riktigt illa
lustig manöver att försöka vara snäll och släppa fram bilen innan rondellen. Förmodligen trodde han att du hade tappat telefonen på golvet eller något.
Micce1980 skrev:Lång frukostvideo. :)

Ang. Tailgaters, de flesta verkar ju konstigt nog vara ok med ha en bil liggandes i rumpan. :roll:
Problemet är att de som ligger i baken har ju ingen koll på bromsverkan. De leker med båda sina egna och framvarandes liv. Jag personligen motverkar tailgaters på olika sätt. Det handlar om min säkerhet, jag vill helt enkelt inte ha någon i ryggen ifall jag måste bromsa. Det har ju gjorts försök av uppfostring av dessa idioter genom skyltar om att hålla avstånd etc. Inget hjälper och trenden blir värre och värre. Blir så förbannad på själviska trafikhetsare!
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 356

Nej precis märkte det. Nu är den bytt oc[…]

Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Långskott Prova att slå ac’n , o[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Först o främst den kräver inte a5/[…]