...

Moderator: Moderatorer

Allinug skrev:Herrn? :lol: Haha, det får jag nog passa vidare till grillchips.
Men jag hade nog frågat om hur den är rent hanteringsmässigt och om du upptäckt något som den inte är så bra på.
8) Det enda negativa mot en vanlig dashcam är att den saknar "sos knapp" dvs är det nått intressant som händer så trycker man på en knapp så sparas den aktuella händelsen.Men det är bara att komma ihåg klockslaget så är det inga problem att leta upp på minneskortet,ok det kan förmodligen bli drygt om man får mkt godis inspelat :D

Och är det nått som man vill ändra som tex klocka,kvalité etc så måste man plugga in den i datorn,ska visst finnas att man kan fixa det i mobilen(android) också men det är inget som jag har provat.

Höll på för övrigt att klappa in i en Q5 idag,det var så nära så att han fick väja. Det var förövrigt i min favorit rondell.
Fixar ett klipp om en stund 8)
Men du måste alltså starta den manuellt varje gång? Den var ju å andra sidan liten och praktisk. :)

För övrigt så "loggar" jag alltid tidpunkter i huvudet när något sker, vid ankomst (dvs hemma) så plockar jag ur kortet och lyfter ur den specifika delen så det är klart.
grillchips skrev:Att det ska vara så förbannat svårt att köra i rondeller?! :D
Vad sa herr konstapel? "Jaha hur var det här då?" ;)
Hade man blinkat vänster hade Audin stannat. Jag gör samma "fel" många gånger.
Jag VET att man inte måste blinka vänster men det förbättrar trafiksäkerheten och framkomligheten avsevärt.
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 356

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]

Service Peugeot 107 2007