...

Moderator: Moderatorer

Jag blir nog snart avstängd härifrån.. Lyckades "stänga" en moderator på forumet från att köra om en lastbli idag.. :shock: :o
:roll: ;-//
Jag gick ut för att köra om och ser samtidigt att en annan Volvo bakom börjar närma sig snabbt.. Så jag ökar lite för att inte vara ivägen för hetsbullen bakom. (Blir helt enkelt stressad...)
Då blev det nog lite så att jag stängde den lucka som Ticken hade för att hinna köra ut före mig.
Han vinkade nått åt mig när han körde förbi och jag försökte gestikulera förlåt och att jag blev stressad av hetsvolvon. :D Det är jävligt svårt att hinna få fram det på nån sekund genom rutan! :D

Bild
Ticken är alltså Volvon i högerfilen framför mig. :)
Ursäkta igen att jag körde som ett rövhål... :oops:
Jadu.. Det här ser verkligen inte bra ut för dig, Joel.
Dina dagar på forumet är räknade..

Eller vänta. Jag måste ha den röda skräckinjagande moderatorpennan..

Stoooooooor varning delas ut till Joel80 för olovligt avstängade av moderator!

Sådär.. Tss. :wink:
Lösningen är väl en sådan här dekal? För inte inträffar sådana misstag då :?: :wink:
Bilagor
jagrullardekal.jpg
jagrullardekal.jpg (276.82 KiB) Visad 634 gånger
Hehe.. Nä.. så "duktig" är jag inte så jag kan rita troll. :)

SvenB: Jag har (självklart) en jagrullar-dekal på bakrutan. Ticken hade det INTE! ;)
Men hallå.. Jag kör ju så illa att det vore snarare negativ reklam för forumet. Folk ser mig i diket hela tiden och tänker bara "Suck.. Dom där från jagrullar allså..".. Hehe, nejdå. Så illa är det inte.
Det stämmer faktiskt att jag inte har nån dekal bak, har fått påtryckningar från en annan grej jag håller på med också att dom vill att jag ska ha deras dekal, så för att undvika att någon får mer eller att min bil börjar likna en reklampelare så får ingen ingenting. Punkt. :wink:
När får vi se filmen då?
Till helgen hoppas jag få tid att sätta ihop det.. har massa andra klipp från veckan också så det blir "som vanligt". Eller vill du ha en exclusive? :D
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 356

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]

Service Peugeot 107 2007