- ons 07 jan 2015, 23:54
Jag blir nog snart avstängd härifrån.. Lyckades "stänga" en moderator på forumet från att köra om en lastbli idag.. :shock: :o
:roll: ;-//
Jag gick ut för att köra om och ser samtidigt att en annan Volvo bakom börjar närma sig snabbt.. Så jag ökar lite för att inte vara ivägen för hetsbullen bakom. (Blir helt enkelt stressad...)
Då blev det nog lite så att jag stängde den lucka som Ticken hade för att hinna köra ut före mig.
Han vinkade nått åt mig när han körde förbi och jag försökte gestikulera förlåt och att jag blev stressad av hetsvolvon. :D Det är jävligt svårt att hinna få fram det på nån sekund genom rutan! :D

Ticken är alltså Volvon i högerfilen framför mig. :)
Ursäkta igen att jag körde som ett rövhål...
:roll: ;-//
Jag gick ut för att köra om och ser samtidigt att en annan Volvo bakom börjar närma sig snabbt.. Så jag ökar lite för att inte vara ivägen för hetsbullen bakom. (Blir helt enkelt stressad...)
Då blev det nog lite så att jag stängde den lucka som Ticken hade för att hinna köra ut före mig.
Han vinkade nått åt mig när han körde förbi och jag försökte gestikulera förlåt och att jag blev stressad av hetsvolvon. :D Det är jävligt svårt att hinna få fram det på nån sekund genom rutan! :D

Ticken är alltså Volvon i högerfilen framför mig. :)
Ursäkta igen att jag körde som ett rövhål...

Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13