...

Moderator: Moderatorer

xerent skrev:Inspirerad av Joel så blinkade jag åt en dimljusterrorist idag. Han svarade med att blinka med dimljuset bak några gånger "Fuck you!" :-)-)
Åååh.. jag blev ikappåkt av en sån för nån dag sen.. Blinkade ett par gånger med dimljusen bak åt honom sen med dem fram när han kört om.. Då tände han dimljusen bak. Då fick han köra resten av tiden med helljus i nacken.. an eye for an eye... så att säga.
Lite barnsligt kanske.. men va faan! Så fort han släckte sina dimljus släckte jag helljusen.
Den "incidenten" kommer med i nästa film.
joel80 skrev: Skam den som ger sig.. :D Om man först drar nån helljusblink så man får uppmärksamheten och sen tänder och släcker sina halvljus brukar det funka.. Det får vara värt lite slit på xenonen. ;)

Och bilden framför dig måste ju också kört över däcken! Han reagerar inte ens!? Nog borde man väl ha typ rört bromsen i allafall? Eller hann inte du det heller?
Skönt att det ger lite resultat emellanåt iallafall! ;)

Ja nu har jag kikat på klippet ett gäng gånger och det ser ut att fladdra till när han är i höjd med det så visst kör han på det men ingen reaktion. Jag minns inte om jag bromsade eller ens hann tänka det, vet att undanmanöver hann infinna sig och precis innan hade jag scannat av motorvägen för att se när jag kan vika ut på den men bromsa, nä. Det gjorde jag nog inte. Det gick otroligt fort, nästan lite läskigt. Det är en kurva (från Häggvik in mot stan) som det är 80 på (tror jag, det var 90 tidigare iaf) så man har ganska bra fart där eftersom man också vill accelerera inför motorvägen.
Hilmer skrev:En kort film där dagens stjärnor får äran att visa upp sig...
Man undrar om alla som far ute på vägarna egentligen borde göra det!? :???: :evil:

Jag är absolut ingen expert på redigering, men jag har testat lite olika i denna.
Originalljudet är bort då det förekommer många och fula ord...

[youtube]j2LKIrCKSlE[/youtube]
Hahaha! Fantastiskt.. har du en Bondbil?!!? Stealth mode activated! (Bond, som i James... inte bonde...) ;)
:)

Det sista klippet där kändes nästan kapat.. Hände det inte nått mer med herr hetsbulle? Och för övrigt blir det mer liv med lite svordomar! ;)
joel80 skrev: Hahaha! Fantastiskt.. har du en Bondbil?!!? Stealth mode activated! (Bond, som i James... inte bonde...) ;)
:)

Det sista klippet där kändes nästan kapat.. Hände det inte nått mer med herr hetsbulle? Och för övrigt blir det mer liv med lite svordomar! ;)
Klippet är kapat ja, mest för att visa hur dom höll på fram och tillbaka.
Det slutade med att jag blev förbannad och körde om dom och några till på ett sätt som kanske inte bör göras på allmän väg och det finns alltid dom som kommer att ha synpunkter på det, precis som vi har synpunkter på andras körning ;)
Men sen lugnade grabbarna (3st) ner sig, det var väl inte så kul att åka runt och styla med en SAAB Aero när man får pisk av en gammal Volvo 8)
Senast redigerad av 1 Hilmer, redigerad totalt 0 gånger.
Lastbilen skrev:[youtube]kZQJqdkMvBw&feature=youtu.be[/youtube]

Folk ska ALLTID köra om lastbilen/långtradaren. Tusen människor har varit nära innan, då har det varit på håret...samt att man fått hålla undan så gått de går. Ikväll gick det inte längre.

Tog i släpet.
Ordnade inbäddningen.

[youtube]kZQJqdkMvBw[/youtube]
joel80 skrev:Åååh.. jag blev ikappåkt av en sån för nån dag sen.. Blinkade ett par gånger med dimljusen bak åt honom sen med dem fram när han kört om.. Då tände han dimljusen bak. Då fick han köra resten av tiden med helljus i nacken.. an eye for an eye... så att säga.
Lite barnsligt kanske.. men va faan! Så fort han släckte sina dimljus släckte jag helljusen.
Den "incidenten" kommer med i nästa film.
:-)-)

Hade inte tvekat och gjort samma sak, tycker det är på tiden att polisen bötfäller dom med dimljus påslaget. Eftersom jag tycker att det börjar bli mer och mer som kör med dimljus på.
joel80 skrev: * Låt inte youtube "optimera" din video. Alltså tacka inte ja till att youtube "tar bort skakningar". Det är därför texten ser ut att flyta omkring och det zoomas in i bilden en liten bit ibland.

* Låt texten ligga lite längre.. Det är svårt att hinna läsa vissa av dem nu, försvinner innan man hunnit igenom. Det räcker med nån eller max ett par sekunder extra.

Hoppas på fler videon från dig inom kort.. :D
Tack för tips och uppmuntran! Det kommer mera :)
Ojoj, så många tragiska videos som lagts upp här på sistone att man börjar undra om fri reproduktion är det bästa för mänskligheten, hehe.... :wink:
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 356
V70N Facelift Xenonlampor

Sonen fick nedslag på A traktorn ”otil[…]

C40 körkomfort.

Sedan några veckor kör jag en C40 fwd -[…]

Med hjälp av elschema, ett nytt iso kablage s[…]