...

Moderator: Moderatorer

Trafikljus, när korsande trafik har rött ljus och man får vänta på grönt ljus i cirka 30 sekunder trots att man kom fram samtidigt till rödljuset som de mötande som nu kört i 30 sekunder. :roll:

Bild
Användarvisningsbild
av vetten
Fattar fortfarande inte varför bilåkande och andra människor måste kasta ut så mycket skit efter vägen, jag ser det dagligen när jag går med min hund och ibland efter lite större vägar. Det kastas ut både det ena och det andra, typ glasflaskor, burkar, skräp och ännu mera skräp av alla sorter, allt även ibland bildelar eller badrumsdetaljer ja t.o.m. ett skrivbord :-O)
Hur faen tänker folk ?:-/
Användarvisningsbild
av SvenB
vetten skrev: Hur faen tänker folk ?:-/
Det gör dom inte :!:
vetten skrev:Fattar fortfarande inte varför bilåkande och andra människor måste kasta ut så mycket skit efter vägen, jag ser det dagligen när jag går med min hund och ibland efter lite större vägar. Det kastas ut både det ena och det andra, typ glasflaskor, burkar, skräp och ännu mera skräp av alla sorter, allt även ibland bildelar eller badrumsdetaljer ja t.o.m. ett skrivbord :-O)
Fimpar ser jag kastas ut rätt frekvent tycker jag när det är mörkt ute. Det är inte heller ok. Brukar blinka lite på dem och vissa ursäktar sig :P
Badrumsdetaljer och skrivbord? hehe WTF
Användarvisningsbild
av Allinug
Alltså, jag fattar inte varför folk ska hålla på och krångla så där. Det borde ju vara betydligt smidigare (och trafiksäkrare!) att åka till något åkerbruk eller behålla skräpet i bilen en liten stund istället för att slänga ut saker i farten.
av llesrof
Micce1980 skrev:
vetten skrev:Fattar fortfarande inte varför bilåkande och andra människor måste kasta ut så mycket skit efter vägen, jag ser det dagligen när jag går med min hund och ibland efter lite större vägar. Det kastas ut både det ena och det andra, typ glasflaskor, burkar, skräp och ännu mera skräp av alla sorter, allt även ibland bildelar eller badrumsdetaljer ja t.o.m. ett skrivbord :-O)
Fimpar ser jag kastas ut rätt frekvent tycker jag när det är mörkt ute. Det är inte heller ok. Brukar blinka lite på dem och vissa ursäktar sig :P
Badrumsdetaljer och skrivbord? hehe WTF
Rökare betraktar jag generellt som mer eller mindre dumma i huvudet och mer benägna att skräpa ned än icke rökare.
White skrev:Blir väldigt sällan irriterad i trafiken längre, mår själv mycket bättre! :-)-)
Visst är det skönt att inte brusa upp? Ingen "mupp" i trafiken är värd mitt välmående. :wink:
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 553

Är en svets diffad låda på den o […]

Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Jag tror också att allt är precis som d[…]

Om du orkar kan du leta i sprängskisserna p&a[…]