- lör 29 mar 2014, 00:10
När trafikljus på genomfarter inte är synkade med tillåten hastighet. Många stopp och start blir det ...
Moderator: Moderatorer
vetten skrev: Hur faen tänker folk ?:-/Det gör dom inte :!:
vetten skrev:Fattar fortfarande inte varför bilåkande och andra människor måste kasta ut så mycket skit efter vägen, jag ser det dagligen när jag går med min hund och ibland efter lite större vägar. Det kastas ut både det ena och det andra, typ glasflaskor, burkar, skräp och ännu mera skräp av alla sorter, allt även ibland bildelar eller badrumsdetaljer ja t.o.m. ett skrivbord :-O)Fimpar ser jag kastas ut rätt frekvent tycker jag när det är mörkt ute. Det är inte heller ok. Brukar blinka lite på dem och vissa ursäktar sig
Hur faen tänker folk ?:-/
Micce1980 skrev:Rökare betraktar jag generellt som mer eller mindre dumma i huvudet och mer benägna att skräpa ned än icke rökare.vetten skrev:Fattar fortfarande inte varför bilåkande och andra människor måste kasta ut så mycket skit efter vägen, jag ser det dagligen när jag går med min hund och ibland efter lite större vägar. Det kastas ut både det ena och det andra, typ glasflaskor, burkar, skräp och ännu mera skräp av alla sorter, allt även ibland bildelar eller badrumsdetaljer ja t.o.m. ett skrivbord :-O)Fimpar ser jag kastas ut rätt frekvent tycker jag när det är mörkt ute. Det är inte heller ok. Brukar blinka lite på dem och vissa ursäktar sig
Hur faen tänker folk ?:-/![]()
Badrumsdetaljer och skrivbord? hehe WTF
White skrev:Blir väldigt sällan irriterad i trafiken längre, mår själv mycket bättre!Visst är det skönt att inte brusa upp? Ingen "mupp" i trafiken är värd mitt välmående.-)
Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]
Om du orkar kan du leta i sprängskisserna p&a[…]