...

Moderator: Moderatorer

Ahaa nu förstår jag, höll på att pilla på "bädda in" på Youtube men det lyckades ju inte alls. Ser ingen youtubeknapp men det kan ju bero på adblockplus.

Det blev en liten snutt från i fredags, bara ett stavfel i vedeon upptäckte jag dock precis. Lägger min första video här hos dig så länge. :D

[youtube]MLFTW_7pInY[/youtube]
Youtube-knappen ser du bara om du använder "besvara"-knappen längst ner i tråden. Inte när man gör "snabbsvar" direkt under alla inlägg. ;)

Gällande videon så körde ni ju alla i bussfilen.. i rondellen. ;)

Och du får lära dig att kolla igenom en gång och korrläsa innan uppladdning. Hehe.. Jag brukar ofta göra så att jag korrläser under tiden jag laddar upp filen.. Då hinner jag oftast trycka på avbryt och fixa till fel om det är så pass stora att jag tycker det är värt att rendera om filen. ;)

Vad redigerar du i?
joel80 skrev: Gällande videon så körde ni ju alla i bussfilen.. i rondellen. ;)

Och du får lära dig att kolla igenom en gång och korrläsa innan uppladdning. Hehe.. Jag brukar ofta göra så att jag korrläser under tiden jag laddar upp filen.. Då hinner jag oftast trycka på avbryt och fixa till fel om det är så pass stora att jag tycker det är värt att rendera om filen. ;)

Vad redigerar du i?
Hehe jo ang. bussfilen jag vet. 8) Men folk brukar köra så även innan vägbygget där. Kommer nog få anledning till att återkomma till detta när vägbygget är klart.

Jo korrläsning är bra, detta var mest ett test så tog de "missöden" jag fick tag i för att lära. Just denna är från moviemaker som är mycket basic då det var länge sedan jag öppnade pinnacle studios programmet.
joel80 skrev:Youtube-knappen ser du bara om du använder "besvara"-knappen längst ner i tråden. Inte när man gör "snabbsvar" direkt under alla inlägg. ;)

Gällande videon så körde ni ju alla i bussfilen.. i rondellen. ;)

Vad redigerar du i?
Jag är en grammarnazi som sitter och irriterar mig på eventuella stavfel i dina videos i hemlighet... ;)

Kan ju säga direkt att timelapse stavas med ett e på slutet och inte "timelaps" Bild
ÅÅÅH!! Varför säger du inget!! Jag får själv ryckningar i ögonbrynen när jag ser sånt!
Jag ändrade direkt på Youtube nu det jag kunde! Rubrik och beskrivning.. texten i filmen får vara.. går inte att byta ut utan att ta bort och ladda upp en ny video. :)

Sen gör jag också såklart slarvmisstag som jag missar vid min koll, eller struntar i om det är smått då jag inte orkar ladda upp på nytt.
Sitter oftast på kvällarna när ungarna somnat och fixar med videosarna.. ibland blir det lite sent och ögat blir lite trött. ;)

Jag hade en period tidigare då jag inte kom ifrån att stava fel på brake! Mina fingrar skrev break helt automatiskt. :D
Men jag tror jag lärt mig av med det nu.. lite elchocker och tortyrterapi gjorde susen.
joel80 skrev:ÅÅÅH!! Varför säger du inget!! Jag får själv ryckningar i ögonbrynen när jag ser sånt!
Jag ändrade direkt på Youtube nu det jag kunde! Rubrik och beskrivning.. texten i filmen får vara.. går inte att byta ut utan att ta bort och ladda upp en ny video. :)

Sen gör jag också såklart slarvmisstag som jag missar vid min koll, eller struntar i om det är smått då jag inte orkar ladda upp på nytt.
Sitter oftast på kvällarna när ungarna somnat och fixar med videosarna.. ibland blir det lite sent och ögat blir lite trött. ;)

Jag hade en period tidigare då jag inte kom ifrån att stava fel på brake! Mina fingrar skrev break helt automatiskt. :D
Men jag tror jag lärt mig av med det nu.. lite elchocker och tortyrterapi gjorde susen.
Hehe :lol: Nu fick jag mig allt ett leende på läpparna! :D

Jag förstår att du självklart kan göra fel, därför öppnar jag inte käften! ;)

Du som är så flink på tutan (vilket jag älskar ;)), varför tutade du inte när gubben(?) körde mot rött? :p
Där blev jag nog lite överraskad! Och vet inte heller vad det skulle tjänat till riktigt.. Då kanske han hade smällt på riktigt.. Fått uppmärksamheten bakåt och inte sett bilen från vänster. :)
Trillade in på youtube kort efter du lagt upp det senaste avsnittet men märkte något högst intressant samtidigt, vilket jag tog en skärmdump av: https://www.dropbox.com/s/vskrcmghj18ym ... 5.png?dl=0

Samma avsnittsnummer samt uppladdade tätt inpå varandra. thedll1 kör hyundai, du/ni har en hyundai som andrabil (om den nu inte är såld?). Dubbelspel, eller så kanske du bara vill få mig att tro det? Ni lurar bara er själva om ni tror ni lurat mig.

Minns förresten att du vevade ner rutan och hojtade något till någon "cheater" i en V70 i någon tidigare video, ganska nyligen dock. Fick du något svar? Något i stil med att "är din tid viktigare än alla andras?".
Hahaha.. Ja jag såg den jag också! Jag har följt thedll1 rätt länge. Vi ligger typ i fas med "avsnitten"!

Våran Hyundai är såld till förmån för V60. :)
Hans körstil är lite annorlunda än min.. Jag är möjligen lite aggressivare.. Han tutar väldigt sällan.

Jag fick inget svar när jag hojtade till köfuskaren.. Han bara kollade småilskt på mig.. Han ville inte köra ner sin ruta och prata. :(
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 356

Som rubriken lyder.. Startmotorn fastnar i ytterl&[…]

V70 2012 Baklucka varnar öppen konstant

Hej alla på forumet, Jag har försö[…]

Kopplingspedal knarrar

Jag har en kopplingspedal som knarrar, jag trodde […]