- tis 04 mar 2014, 10:59
Irriterad blir jag på alla som inte inser att de bländar som en idiot med halvljus + dimljus tända samtidigt. Har sett en kraftig ökning av idioter som kör med denna kombination, speciellt i Jönköpingsområdet. Tror många vill vara DRL-wannabee´s som inte inser att de egentligen är en fara för andra. De får gärna ha dimljusen tända men då tillsammans med p-ljus eller vid kraftig dimma.
Sen hur folk kör blir jag faktiskt inte så irriterad på, snarare tvärtom så sitter jag och småskrattar bakom ratten och slutar aldrig förundras över hur många idioter det faktiskt finns i trafiken :-DD . Har även sett en markant ökning av antalet fordon som är enögda, inget som jag heller direkt stör mig på mer än att folk blir latare med åren och tar allt mer tid på sig att åtgärda det.
Sen hur folk kör blir jag faktiskt inte så irriterad på, snarare tvärtom så sitter jag och småskrattar bakom ratten och slutar aldrig förundras över hur många idioter det faktiskt finns i trafiken :-DD . Har även sett en markant ökning av antalet fordon som är enögda, inget som jag heller direkt stör mig på mer än att folk blir latare med åren och tar allt mer tid på sig att åtgärda det.
Nuvarande V70 II D4 Sport 181hk 2016
Tidigare V70 II 2.4D 175hk 2010
Tidigare S60 awd 2.5T 210hk 2003
Tidigare V70 II 2.4D 175hk 2010
Tidigare S60 awd 2.5T 210hk 2003