...

Moderator: Moderatorer

Uninium! Ser att du är snabb! :D

Som då alltså redan Uninium sett så har senaste videon varit uppe sen ett par timmar.. (Satte igång upptankningen innan jag drog iväg och provkörde en V60.. :) )

[youtube]FUFBNS_V0mI[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=FUFBNS_V0mI

Uninium skrev:Ibland vill man av nån anledning se vem som står som ägare på en bil. Istället för att smsa transportstyrelsen och betala 3kr så funkar det lika bra med denna sida. http://biluppgifter.se
Men jag blir irriterad över att dom avrundar åldern till det år man fyller.. nu när dom ändå har all data kan dom väl se till att visa rätt på månaden i allafall! :D
Har de gjort dig X månader äldre? Får se om jag blir 9 månader äldre 2:a januari :D Blev det någon V60 :?:
Dom har gjort mig XX månader äldre, beroende på när man kollar på sajten... i och med att jag är Decemberbarn.. Så i Januari och februari är det ju mer än 10 månader fel! :D Upprörande!
Hondan i vänstra filen tar nog priset.

Jag hade själv en liknande situation med en Transit här nyligen. Det är fyrfiligt i drygt 12 kilometer och killen låg i vänster fil precis hela vägen. Till slut körde jag om honom på höger sida (det är säkert olagligt här men man blir inte hängd för det som i Sverige) och fick t.o.m ögonkontakt då vi var jämsides. Han verkade inte begripa. En ganska ung kille var det också.
Senaste filmen - den där sista bilen (Subaru?). Vad i h-vete tänker man med om man inte SER typ knappt en meter framför huven pga totalt släckta lampor?! OMFG 1!

Killen i DHL-vanen! OMFG 2!
Kluster skrev:Senaste filmen - den där sista bilen (Subaru?). Vad i h-vete tänker man med om man inte SER typ knappt en meter framför huven pga totalt släckta lampor?! OMFG 1!

Killen i DHL-vanen! OMFG 2!

Ja du! Och om man samtidigt har en bil framför som frenetiskt blinkar med dimljus, varningsblinkers och bromsljusen.. samt möten 1 eller 2 (minst en av dom som vi mötte där blinkade åt honom.) som blinkar bör man kanske börja fundera.

Med DHL-vanen trodde jag ett tag att jag skulle få ytterligare en olycka på film.. Antingen att han vinglade av vägen, eller på nån som låg i vänsterfilen, eller kanske mest troligt, drämma in i framförvarande när kön bromsade in.
Alltså. Jag hade nog nästan stannat framför den där Subarun och frågat vad i helvete hen håller på med. Kan ju omöjligt finnas någon rimlig förklaring till att VILJA köra sådär.
Bilen registrerad på 41-årig man .. Så om inte hans morsa körde så var det nog ingen 60+are.
Jag var på väg att stanna men det blev inte så innan den körde av en annan väg än den jag tog. Man blir så paff att folk inte har bättre koll... Eller i allafall börjar fundera när flera blinkar åt den. I efterhand hade det varit bra om jag stannat bid vägbygget där hen inte kunde köra om.
Ja det där är ju tamejfan skrämmande. DRL är en sak, där torde väl föraren se någon form av ljuskälla framför bilen när denne kör, om än svagt. Här var det ju precis tokmörkt ute, jag kan för allt i världen inte förstå hur detta gick honom förbi. Vid vägbygget där såg det dessutom ut som att han själv blev lite "fan jag ser ju inget" och började köra riktigt försiktigt.

Det klippet gör mig upprörd på riktigt. :lol:
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 356

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]