...

Moderator: Moderatorer

Ja det blev en liten intervju! Haha..
Jag vet inte riktigt om vinklingen blev exakt som jag tänkt. Bl.a la han lite väl krut vid "hatkommentarer" vilket jag nämnde lite "softare". :)
Samt att det låter som att jag är så irriterad på allt jag lägger upp. :) Jag lägger ju upp lite konstiga/roliga situationer också.. och en och annan fadäs av undertecknad. :D

Dock nöjd med att jag fick ur mig det där om DRLs! Haha! Där behöver det större allmän kunskap och medvetenhet! Nu har jag dragit ett litet strå till den stacken. ;)
Jag fortsätter sno plats här, lite av sensommaren/höstens händelser som varit värda att visa upp. Nåväl, tillräckligt iallafall.

[youtube]CSWM3_EGKi4[/youtube]

OBS:
Sista klippet i videon kan det kanske vara lite volymvarning på, vet inte hur hög output den ger riktigt... Men ni lär väl märka. :D
I övrigt är kommentarer välkomna.
grillchips skrev:Hoho, vilken jävla pajasmanöver av V50n vid påfarten! :shock: :shock:
Ja! Gör man en sån grej får man ju åtminstone se till att trycka plattan i botten så att det inte blir sådär galet med upphinnande bilar!
grillchips skrev:Jag fortsätter sno plats här, lite av sensommaren/höstens händelser som varit värda att visa upp. Nåväl, tillräckligt iallafall.

OBS:
Sista klippet i videon kan det kanske vara lite volymvarning på, vet inte hur hög output den ger riktigt... Men ni lär väl märka. :D
I övrigt är kommentarer välkomna.
Hahaha.. roliga klipp.. HetsVolvon på västerbron undrar man ju över.. Hur kan man bara orka vara så stressad. :)
Och klippet med (var det en BMW?) som stod parkerad och tyckte det var smidigt att köra ut när du kom.. jag gillar att du tutade ordentligt och sen din genuina reaktion. :D
Ibland vill man av nån anledning se vem som står som ägare på en bil. Istället för att smsa transportstyrelsen och betala 3kr så funkar det lika bra med denna sida. http://biluppgifter.se

Och du hade lyckats hitta en hel del idioter i nyaste klippet Joel.Den sista måste vara helt tappad,undrade den föraren
inte varför det var så mörkt!? Jisses...
Senast redigerad av 1 Uninium, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 356

Extremt varma dagar skulle det kunna bli skillna[…]

Visa din semesterbil(d)

Får det vara 95, 96, 98 eller diesel helt ut[…]

Vad skönt, jag ska ut i justera kopplingsvsje[…]

Intressant detta med att man som privatperson tyck[…]