...

Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Taxichaffisen var ju hilarious! Antar att han sett för många Ryssland-cams där man gör upp vid vägkanten. :D

Angående mitt tidigare inlägg:
Haha! Rätt ska vara rätt såklart! ;)
Okej, då klipper du med andra ord ner filerna INNAN du slänger in i FCP vilket låter som det arbetssättet jag skulle vilja använda. Tack för tipset om Squared, får testa det ikväll!
Ja, taxichaffisen funderar man ju lite över mental status! :)

Precis så gör jag.. Klipper ner filerna innan.. Ofta med någon eller några sekunder extra så jag kan välja att förlänga/korta i FCP.
MpegStreamclip helter programmet.. gjort av nått företag som heter Squared5. ;)
Jag tror mig veta vad det där med att ett antal bilar bara har DRL på vid dåligt väder beror på. Körde en Kia sportage häromdagen på den måste ljusreglaget stå i läge 0 för att DRL ska fungera. Sen måste man själv vrida det till halvlljus för att halvljus och bakljus ska lysa, detta då det inte fanns något automatiskt läge. Gissar att många då glömmer att vrida det till halvljusläge när det blir lite sämre väder. Sen finns det troligen dom som har den står i läge 0 även fast det finns ett autoläge bara för att man vill ha DRL även fast det är mörkt eller dåligt väder för att det ser snyggare ut.
Ja, det har klargjorts tidigare att bara för att en bil har DRL så betyder det inte att den har automatiken vilket känns lite korkat men det kanske bara är här uppe i norr som det blir ett bekymmer.
Samtidigt så begriper jag ändå inte de som kör sent på kvällen då det är mörkt och inte själva tycker att sikten är kass och undersöker närmare.
Det där var jävligt nära va? Känns som att skulle jag kört där skulle bilens autobroms gått in och bromsa om jag inte gjorde det själv! :D
Precis vad jag menar!
Man brukar ju nästan bli "besviken" när man ser situationer som varit sjukt nära i efterhand på filmerna... men här är det så man nästar tror att det kunnat tagit i med sidan av framskärmen! :D
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 356
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...