...

Moderator: Moderatorer

Grillchips: Ingen fara! Jag köpte ju ett par HD1080p G1W-kameror nyss då de var billiga och bra för priset. Det är den kameran som jag använder som bakåtkamera, samt den som sitter i Hyundaien när det är klipp från den.

Jag gjorde en testfilm på den:

Jag köpte härifrån: http://www.ebay.com/itm/HD1080P-2014y-G ... OC:GB:3160
Just ja! Stort tack, ska kika på testfilmen och ta det därifrån. :)

Edit: Kikat, definitivt bra kvalle för pengarna tycker jag. En sån får det bli.
Passar den bra bakom (framför, bakom?) backspegeln?
Så här sitter den i Hyundaien...
Bild

Ursäkta bildkvalién.. stack ut i garaget och tog en snabb bild med mobilen. :)
grillchips skrev:Den sista där ja... Lite liknande det jag var med om igår, precis livsfarligt med de som bara SKA in och förutsätter att alla runt omkring ska anpassa sig. Idioter.

.. och med tanke på gårdagens händelse vill jag nu skaffa en kamera.
Jag läste om din upplevelse och blev förvånad över att han kunde få dig in i situationen fler gånger. När jag råkar ut för en sådan flyr jag bakåt omedelbart eftersom en som tvärnitar betraktar jag som idiot. Idioter skall man hålla så långt ifrån sig som möjligt. Sedan kan ingen dachcam i världen ersätta något om ens barn skadar sig. Visst är det lättare att få rätt med en kamera. Men jag anser det är stor skillnad att ha rätt, och att få rätt. :)
Håller både med SvenB och vet samtidigt inte om jag hade gjort så. Sven resonerar lite som den där ängeln \;-) som sitter på ena axeln gör i det här läget.. den man borde lyssna på. Men sen sitter ju den där andra djävulen :twisted: på andra axeln och säger annat.. och vinner han diskussionen så försvinner ibland det kloka man borde gjort och man vill gärna "ge igen" eller i allafall utrycka sin åsikt om hur jävla dum i huvudet man tycker att den andra parten är.
(S)
Jag förstår absolut vad du menar Sven och det var därför jag efter ett par hårda tutningar och inbromsningar valde att köra om. Grejen var samtidigt den att när han väl tvärnitat så stod han ju still och inget hände varpå vi precis kört ut på Ulvsundavägen från Bromma Blocks och därför hade 36262 bilar i häcken så jag antog att han som sagt skulle lämna det där och köra vidare. Tji fick jag, och efter andra vändan så körde jag om.
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 356

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)