- fre 16 aug 2013, 18:53
Fast ska man bara säga exakt det som behövs sägas så blir det nog rätt torftigt.. att säga kör försiktigt är ju lika mycket en hälsningsfras som en uppmaning, om inte mer. Typ "ta hand om er", "ha det bra", "sköt om er"..
Klart att en sån skylt kan få vissa att tänka lite extra.. "det kan finnas folk i baksätet på den där bilen. Och barn är ju så sköra.. okej då, jag ger dem några meter till."
Även hund-skylt kan ju påverka.. dom kan ju bli mos ganska direkt om man kör in i bakluckan på bilen med lite fart. Jag ser inte att skyltarna kan göra skada. Är det nån som blir irriterad och kör extra nära för att jävlas? "HATAR BARN!! DÖÖÖ!"
Sen är dom inte så snygga att fläska upp på bakrutan.. så jag skippar nog en sån. Min bakruta har redan en fin dekal. :D
Klart att en sån skylt kan få vissa att tänka lite extra.. "det kan finnas folk i baksätet på den där bilen. Och barn är ju så sköra.. okej då, jag ger dem några meter till."
Även hund-skylt kan ju påverka.. dom kan ju bli mos ganska direkt om man kör in i bakluckan på bilen med lite fart. Jag ser inte att skyltarna kan göra skada. Är det nån som blir irriterad och kör extra nära för att jävlas? "HATAR BARN!! DÖÖÖ!"
Sen är dom inte så snygga att fläska upp på bakrutan.. så jag skippar nog en sån. Min bakruta har redan en fin dekal. :D
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13