...

Moderator: Moderatorer

Sen jag fick barn har jag omvärderat uttrycket barnsligt enkelt.. En 2,5-åring klarar utan problem att lära sig t.ex memory med knivskarpt minne och kunna se skillnad på små detaljer. Så om det nu är barnsligt lätt att se skillnad på s60 och s80, skulle jag nog behöva en nivå enklare.. alltså typ vuxet enkelt.
:D
Jo.. Jag har redan tänkt så. Tror faktiskt jag kommer fixa det nu... "60 är en lägre siffra än 80, det ljusa i baklycktan sitter lägre."

:)
joel80 skrev:Jo.. Jag har redan tänkt så. Tror faktiskt jag kommer fixa det nu... "60 är en lägre siffra än 80, det ljusa i baklycktan sitter lägre."

:)
Jadu det där blir min minnesregel från nu, så enkelt att till och med en vuxen kan komma ihåg det.
Satt i vansinnesköerna idag och kikade efter S80/S60 bara för att kunna briljera för mig själv.
Haha.. ja visst var den bra! :)

Här kommer en ny video! Nu fick jag äntligen ihop till en någorlunda film. :)
Lagt lite mer redigeringstid på den här.. kör det här som lärotid då jag nyligen bytt program.. har aldrig lärt mig ett nytt redigeringsprogram så fort som nu när jag har dom här klippen. :)

Vid ett tillfälle hade jag 7 överliggande videospår. Haha.. En liten preview på hur det såg ut i redigeringen:
Bild

Åsså resultatet:
[youtube]dKeCS3-lNt8[/youtube]
joel80 skrev:Haha.. ja visst var den bra! :)

Här kommer en ny video! Nu fick jag äntligen ihop till en någorlunda film. :)
Lagt lite mer redigeringstid på den här.. kör det här som lärotid då jag nyligen bytt program.. har aldrig lärt mig ett nytt redigeringsprogram så fort som nu när jag har dom här klippen. :)

Vid ett tillfälle hade jag 7 överliggande videospår. Haha.. En liten preview på hur det såg ut i redigeringen:
Bild

Åsså resultatet:
[youtube]dKeCS3-lNt8[/youtube]
Du är då för duktig! :D
Första klippet = Volvo S80. Easy peasy mannen! ;)
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 356
Volvo V50, elfel m.m.

Med det felmeddelandet borde det finnas felkod men[…]

Köp ny lampa hos auktoriserad ÅF. Om […]

Larmsystem

Ok.vilken sida sitter den på ?