...

Moderator: Moderatorer

Jag har ju knappt kört nått i veckan.. Sitter hemma med en ångestredigering (alltså jobb...) där jag inte får till det riktigt som jag vill.. och jag vet inte hur kunden vill ha det då dom inte ens vet det. Rätt svårt alltså.. avdelning "gör nått bra".

Jag har några klipp från i veckan.. så sätter jag ihop något blir det en rätt kort video igen. Kanske fixar det ändå då... :)
Ja det blir nog så.. Började lite smått, men ser att jag bara kommer upp till 2 minuter.. (Trots en repris i slow motion...) ;)

Och är det någon S60-förare som känner att den varit vid Södertulls hälsocentral och pratat i mobil samtidigt som den blockerat parkeringen under extra lång tid då det är tidskrävande att backa och svänga med en hand kan den ju höra av sig om han vill bli censurerar. ;) Hehe...

Ni får vänta några dagar till..

Förresten har jag fått ägna lite tid åt att anmäla min första copy-cat på youtube! En användare har lagt upp kopior på typ alla mina filmer! Sjukt! :D

Lägger upp en länk till piraten.. men ge honom inga views! ;)
https://www.youtube.com/channel/UCBKB0v ... iWUjg/feed
[quote="joel80"]

Förresten har jag fått ägna lite tid åt att anmäla min första copy-cat på youtube! En användare har lagt upp kopior på typ alla mina filmer! Sjukt! :D

Den personen hoppas väl på massvis med visningar för att kunna tjäna pengar.
Du får börja vattenmärka klippen ;)
Jag har funderat på att börja vattenmärka.. Vad tror ni om att göra typ så här? För synligt? För stort?
Uppe i högra hörnet.
Bild

Så fick ni en liten förtitt på Volvon på parkeringen också.. ;)
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 356

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005