...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perc
Nackdelen med att använda mobiltelefonen är ju självklart att den är upptagen och inte kan användas till annat medan man spelar in. Halva idén med en bilkamera är ju att den ska sitta i rutan hela tiden och starta av sig själv då man vrider på tändningen. Annars blir den aldrig använd.
Användarvisningsbild
av joel80
Precis.. man ska inte behöva tänka på det.. och det är ju i de där lägen då man "bara ska ner till affären" och inte orkar sätta upp mobilen och slå igång appen som olyckan alltid är framme. :)
av Dpblad
joel80 skrev:Torque är ingen dashcam-app!
DailyRoads Voyager är en bra app om man vill använda mobil.

Trovärdigheten hos en användare som registrerar sig och skickar en länk till en produktsida i sitt första inlägg är rätt lågt. Känslan av att du gör reklam för sidan du länkade är rätt stark.
Torque är förvisso ingen dashcam-app men har cam som add-in. Har dock inte testat själv pga de argument mot app som redan angetts..

Jag satsade på och införskaffade mig denna: http://www.mi-witness.co.uk/ Båda kanaler, wifi, gps etc verkar funka bra det lilla jag har hunnit prova. Vet bara inte när jag ska få tid att göra ett acceptabelt diskret montage. :|

Trådlyftet var lite suspekt håller jag med om, gammal tråd, särskrivningar i inlägg och oförklarligt att länka till just den kina-sidan som exempel.

Kolla hos HK Bildemontering i Nykyrka, de har h&ou[…]

låg tomgång v70 04a

En 04 lär väl ha Bosch spjällhus oc[…]

Fällbart framsäte?

Det går inte på min XC90 från […]

Tack som tusan för alla bra svar! Men tyv&[…]